Nem politikai posztnak szánjuk. Nem érdekel minket a befektetői háttér és az esetleges politikai érdekek sem. Egyszerű állampolgári véleményt olvashattok…
Nem is értünk az alagútépítés környezeti hatástanulmányaihoz, valamint a beleölt, vagy éppen nem „mind beleölt” milliárdokat sem akarjuk ok nyomozni…
Viszont ma, mikor a Budapest Autó Show-ra tartottunk, aminek a Millenáris adott helyszínt (ahol egyébként jó kis élő videókat forgattunk nektek), belefutottunk az autósoknak átadott alagútba,
ami a helyszínt és a kivitelezését illetően komoly, már-már szürreális élményeket és gondolatokat ébresztett bennünk.
Anno, mikor felvetettük, hogy pl. a 10. kerületi Kőér utca – Gyömrői út vasúti átjárós kereszteződésbe egyértelműen egy alagút jelentene megoldást, akkor ezt a választ kaptuk a BKK-tól.
Vagy említsük meg a hányattatott sorsú külvárosi Ferihegyi Reptérre vezető út – Üllői úti vasúti átjárót, Vecsés határában, ahol sajnos sok-sok súlyos baleset történik az elavult, életveszélyes átkelőnek köszönhetően.
Másfelől pedig a Millenárison található alagút (leírni is röhej), igencsak furára sikeredett, ugyanis nem sikerült a szabványi előírások miatt kellően mélyre vinni a szerencsétlen aszfaltot, ezért tulajdonképpen földet kell az alagút tetejére hordani, ami miatt egy domb lesz ott.
Ennek oka a kicsi hely. Ugyanis nyilván meg kell feleljen egy aluljáró egy maximális emelkedési-lejtési százaléknak. Nem számított, mindenáron kellett, akkor is ha egyébként igazából értelmetlen.
Évente itt is nyilván sokan haltak meg közúti balesetben, ezen majd segít a park, ami megvalósul így, mindenáron, mindenekelőtt, természetesen az állampolgárok biztonságának jegyében…!
MEGOSZTOM: