Ezen zónák parkolóórái nem túl nagy forgalmat bonyolíthatnak.
Borítófotónkon a 14. kerületi Abonyi utca látható délelőtt 12 óra előtt néhány perccel!
Itt pedig a 14. kerületi Francia út és a 8. kerületi Stróbl Alajos utcai „kaotikus” parkolási helyzetét láthatjuk:
Ezek az autók nem tűntek ám el! Átmenekültek a még nem fizetős egyéb helyekre!
Mégis meddig terjesztik ki a fizetős zónákat Budapesten?
A kerületek legfőképp azzal magyarázzák például az új Zuglói és Kőbányai zónák kialakítását, hogy a lakók panaszkodnak, hogy napközben az ingázó autók foglalják el a parkolóhelyeiket.
Megoldás: Bevezetni a fizetőparkolást a területen!
Igen ám, de az ingázó autós nyilván keres másik, nem fizetős területet és a probléma kezdődik elölről, ami a fizetős zónák kiterjesztését szorgalmazza Budapest teljes területére.
Nyilvánvaló, hogy a megoldás az INGYENES P+R lenne minden fontos külső tömegközlekedési csomópontnál, de ezek valahogy nem akarnak elkészülni, bővülni.
Ez helyett megy a „szemét autós P+R-nek használja a társasház környéki parkolókat és ez elfogadhatatlan mert nincs hely” hőbörgés, ami kiváló ok a fizetőzónák egész Budapestre való kiterjesztésére.
Végeredmény: Fizethet az ingázó is meg a lakástulajdonos kedves rokona, ismerőse is az amúgy innentől üres parkolóhelyért.
Ki jár jól? Mindenki, aki annak a bizonyosnak a jó végén áll!
MEGOSZTOM: