A modern autók remek online kapcsolattal és nagy felbontású kijelzőkkel bírnak, vagyis kiváló táptalajt biztosíthatnak a felugró reklámoknak.
Néhány hete írtunk arról, hogy érkeznek az első olyan autók, melyek érintőkijelzőjéről akár kávét és fánkot is lehet rendelni, így tulajdonképpen semmi meglepő sincs abban, hogy a legfrissebb híradások az autók kijelzőin megjelenő reklámokról szólnak.
A történet főszereplője egy Santa Clara-i székhelyű cég, a Telenav, mely olyan autóipari nagyágyúkkal folytat szoros együttműködést, mint például a Ford, a General Motors és a Toyota. A Telenav által fejlesztett autón belüli reklám platform kapcsán igyekeznek odafigyelni arra, hogy a reklámok ne tereljék el a sofőr figyelmét a vezetésről, így a hirdetések csak a kocsi indításakor, piros lámpánál, illetve leállításkor bukkannak fel. Ez egyébként csak ideiglenesen jelenthet problémát, hiszen küszöbön az önvezető autók térnyerése.
A műszerfal központi kijelzőjén felbukkanó reklámokkal természetesen nem feltétlenül kell együtt élnünk, azonban a reklámokat kikapcsoló sofőröknek a tervek szerint az autógyártók magasabb áron biztosítják majd a kocsi online szolgáltatásait. Magyarul a reklámmentességért fizetni kell.
Az autóba érkező hirdetések és digitális kuponok személyre szabottak lesznek, vagyis más reklámok bukkannak fel reggel a munkába menet, és mások egy hétvégi kirándulás során. A legtöbb ilyen reklám az ígéretek szerint statikus lesz, de egész biztosan lesznek animált hirdetések is, az viszont mindenképpen jó hír, hogy hanghatással egyik sem fog járni.
Forrás: http://hvg.hu/cegauto/20180111_szep_uj_vilag_mar_az_autonk_muszerfalat_is_elarasztjak_a_reklamok
MEGOSZTOM: