VIDEÓTESZT: Suzuki Vitara 2018 Facelift teszt. 1.4T, 140LE, 6 sebesség

 BALESETI KÁRTÉRÍTÉS? 
Online ügyintézés
Szakértő csapat
 KATT IDE 

hirdetés

Na itt a megújult Facelift Vitara 2018.

Íme az első nagy ráncfelvarrás, a legsikeresebb Vitara történetében.

Élő Facebook Live teszt a cikk alján!

Csatlakozz a Vitara
Facebook csoportunkba
itt:

Változások

Belső

Belül a leglátványosabb változás a műszeregység, aminek a központi kijelzője színes lett és teljesen más a menürendszere. Változott az óra és fordulatszámmérő számlapja is. Kicsit talán vidámabb lett…

Fotó: Bpiautosok.hu – Új központi kijelző és óraszámlap

A műszerfal kinézetre teljesen ugyanaz, de valójában cserélték, ugyanis immár puha anyaggal állunk szembe. Ez jó hír lehet azoknak, akik kényesek az anyaghasználatra és szeretik kopogtatni a műszerfal tetejét. 🙂 A kormány maradt minden tekintetben ugyanaz.

Fotó: Bpiautosok.hu – A műszerfal már nem kopogós…

Fontos változás, hogy már GL+ felszereltségnél megkapjuk a könyöktámaszt is!

Külső:

Kívülről az orr rész sokkal krómosabb lett, ami nagy divat most a japán autók háza táján.

Fotó: Bpiautosok.hu

Konkrétan új hűtőmaszkot kapott, valamint az alsó led fénycsíkot “megbolondították” egy fura krómcsíkkal.

A hátsó lámpák ledes fényforrást kaptak és a lámpabúra is teljesen más lett, valamint a tolatólámpa leköltözött a ködzárófény helyére, alulra.

Sajnos a hátsó lámpák nem igazán idomulnak a karosszéria vonalaihoz. Ez a része igencsak megosztó lesz az ráncfelvarrott modell elődjéhez képest.

Fotó: Bpiautosok.hu – Furák a lámpák, mert kidudorodnak

A különbség: Új Vs. Régi

Balra az új, jobbra a régi – Fotó: Bpiautosok.hu

A régi lámpa szépen követte a karosszéria ívét. Az új meg magasról lekakálja, mert menő akar lenni. De nem az 

A régi lámpa szépen követte a karosszéria ívét.

Keveseknek tűnik fel és nincs is jelentősége, de az antenna is más lett. Magasabb, mint az elődje. (Kicsit talán szebb volt a régi)

Motor

A motorválasztékot illetően az 1.0Turbo 112LE és 1.4Turbo 140LE váltja tulajdonképpen a régi 1.6-os 120 lóerős gépezetet, amivel a szívó motor korszak úgy néz ki lezárul a Suzuki háza táján.

Sőt: A Diesel-t is teljesen kivezették a kínálatból.

Váltó

Ami fontos, hogy az 1.4T motorhoz 6 gangos kézi, vagy automata váltót kapunk, még az 1.0T-hez csak 5 sebességest.

Árak

Már hivatalosak az árak is:

Facebook LIVE TESZT:

2 baki a videóban, röhögni ér…:

 ÁRAK: Természetesen baki történt a videóban. 4 millió x… az ár, nem pedig 1 millió x 😂😂😂
A klíma meg DIGIT nyilván, ahogy látszik is…

Sorry, de kameraman nélkül meghaltam… (Krisz)

UPDATE

Közben 6 gangos manuál váltóst is teszteltünk, sőt gyorsultunk az 1.6-tal, az 1.4 Turbó ellen:

Csatlakozz a Vitara
Facebook csoportunkba
itt:

2015-ös Vitara teszt itt.

MEGOSZTOM:

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Tetszik oldalunk?

Ajánlott

Támogatóink

hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés

Itt is kövess…


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ

CSATLAKOZZ ITT:


INKÁBB VIDEÓT NÉZNÉL, MINT OLVASNÁL???
IRATKOZZ FEL:


VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:



AUTÓTESZTEKKEL
csatornánkon várunk
89.5 Music FM Fittikémmel

Legfrissebb

Hirdess nálunk

TURBÓZD FEL VELÜNK CÉGED KOMPLETT KAMPÁNNYAL

Banner PR cikk Termék, szolgáltatás bemutatás (Élő, vagy vágott videó)

Kérj egy ajánlatot ide kattintva!

Társ-oldalaink




e-autosok.hu
Elektromos autók – Tesztek – Hírek