Hirdetés

Autóteszt
VIDEÓTESZT: Suzuki Vitara 2018 Facelift teszt. 1.4T, 140LE, 6 sebesség
VIDEÓTESZT: Suzuki Vitara 2018 Facelift teszt. 1.4T, 140LE, 6 sebesség
Hirdetés

Na itt a megújult Facelift Vitara 2018.

Íme az első nagy ráncfelvarrás, a legsikeresebb Vitara történetében.

Élő Facebook Live teszt a cikk alján!

Csatlakozz a Vitara
Facebook csoportunkba
itt:

Változások

Belső

Belül a leglátványosabb változás a műszeregység, aminek a központi kijelzője színes lett és teljesen más a menürendszere. Változott az óra és fordulatszámmérő számlapja is. Kicsit talán vidámabb lett…

Fotó: Bpiautosok.hu – Új központi kijelző és óraszámlap

A műszerfal kinézetre teljesen ugyanaz, de valójában cserélték, ugyanis immár puha anyaggal állunk szembe. Ez jó hír lehet azoknak, akik kényesek az anyaghasználatra és szeretik kopogtatni a műszerfal tetejét. 🙂 A kormány maradt minden tekintetben ugyanaz.

Fotó: Bpiautosok.hu – A műszerfal már nem kopogós…

Fontos változás, hogy már GL+ felszereltségnél megkapjuk a könyöktámaszt is!

Külső:

Kívülről az orr rész sokkal krómosabb lett, ami nagy divat most a japán autók háza táján.

Fotó: Bpiautosok.hu

Konkrétan új hűtőmaszkot kapott, valamint az alsó led fénycsíkot „megbolondították” egy fura krómcsíkkal.

A hátsó lámpák ledes fényforrást kaptak és a lámpabúra is teljesen más lett, valamint a tolatólámpa leköltözött a ködzárófény helyére, alulra.

Sajnos a hátsó lámpák nem igazán idomulnak a karosszéria vonalaihoz. Ez a része igencsak megosztó lesz az ráncfelvarrott modell elődjéhez képest.

Fotó: Bpiautosok.hu – Furák a lámpák, mert kidudorodnak

A különbség: Új Vs. Régi

Balra az új, jobbra a régi – Fotó: Bpiautosok.hu

A régi lámpa szépen követte a karosszéria ívét. Az új meg magasról lekakálja, mert menő akar lenni. De nem az 

A régi lámpa szépen követte a karosszéria ívét.

Keveseknek tűnik fel és nincs is jelentősége, de az antenna is más lett. Magasabb, mint az elődje. (Kicsit talán szebb volt a régi)

Motor

A motorválasztékot illetően az 1.0Turbo 112LE és 1.4Turbo 140LE váltja tulajdonképpen a régi 1.6-os 120 lóerős gépezetet, amivel a szívó motor korszak úgy néz ki lezárul a Suzuki háza táján.

Sőt: A Diesel-t is teljesen kivezették a kínálatból.

Váltó

Ami fontos, hogy az 1.4T motorhoz 6 gangos kézi, vagy automata váltót kapunk, még az 1.0T-hez csak 5 sebességest.

Árak

Már hivatalosak az árak is:

Facebook LIVE TESZT:

2 baki a videóban, röhögni ér…:

 ÁRAK: Természetesen baki történt a videóban. 4 millió x… az ár, nem pedig 1 millió x 😂😂😂
A klíma meg DIGIT nyilván, ahogy látszik is…

Sorry, de kameraman nélkül meghaltam… (Krisz)

UPDATE

Közben 6 gangos manuál váltóst is teszteltünk, sőt gyorsultunk az 1.6-tal, az 1.4 Turbó ellen:

Csatlakozz a Vitara
Facebook csoportunkba
itt:

2015-ös Vitara teszt itt.

MEGOSZTOM:


Minket követhetsz 😉


Partnerünk

Országos Rendőr-főkapitányság
A biztonságosabb közutakért…

Megnyertük

2022-ben oldalunk nyerte meg
“AZ ÉV PÉLDAÉRTÉKŰ KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÓJA” díjat

2022. Május 11., Művészetek Palotája

Hirdetés