Belül a leglátványosabb változás a műszeregység, aminek a központi kijelzője színes lett és teljesen más a menürendszere. Változott az óra és fordulatszámmérő számlapja is. Kicsit talán vidámabb lett…
Fotó: Bpiautosok.hu – Új központi kijelző és óraszámlap
A műszerfal kinézetre teljesen ugyanaz, de valójában cserélték, ugyanis immár puha anyaggal állunk szembe. Ez jó hír lehet azoknak, akik kényesek az anyaghasználatra és szeretik kopogtatni a műszerfal tetejét. 🙂 A kormány maradt minden tekintetben ugyanaz.
Fotó: Bpiautosok.hu – A műszerfal már nem kopogós…
Fontos változás, hogy már GL+ felszereltségnél megkapjuk a könyöktámaszt is!
Külső:
Kívülről az orr rész sokkal krómosabb lett, ami nagy divat most a japán autók háza táján.
Fotó: Bpiautosok.hu
Konkrétan új hűtőmaszkot kapott, valamint az alsó led fénycsíkot „megbolondították” egy fura krómcsíkkal.
A hátsó lámpák ledes fényforrást kaptak és a lámpabúra is teljesen más lett, valamint a tolatólámpa leköltözött a ködzárófény helyére, alulra.
Sajnos a hátsó lámpák nem igazán idomulnak a karosszéria vonalaihoz. Ez a része igencsak megosztó lesz az ráncfelvarrott modell elődjéhez képest.
Fotó: Bpiautosok.hu – Furák a lámpák, mert kidudorodnak
A különbség: Új Vs. Régi
Balra az új, jobbra a régi – Fotó: Bpiautosok.hu
A régi lámpa szépen követte a karosszéria ívét. Az új meg magasról lekakálja, mert menő akar lenni. De nem az
A régi lámpa szépen követte a karosszéria ívét.
Keveseknek tűnik fel és nincs is jelentősége, de az antenna is más lett. Magasabb, mint az elődje. (Kicsit talán szebb volt a régi)
Motor
A motorválasztékot illetően az 1.0Turbo 112LE és 1.4Turbo 140LE váltja tulajdonképpen a régi 1.6-os 120 lóerős gépezetet, amivel a szívó motor korszak úgy néz ki lezárul a Suzuki háza táján.
Sőt: A Diesel-t is teljesen kivezették a kínálatból.
Váltó
Ami fontos, hogy az 1.4T motorhoz 6 gangos kézi, vagy automata váltót kapunk, még az 1.0T-hez csak 5 sebességest.
Árak
Már hivatalosak az árak is:
Facebook LIVE TESZT:
2 baki a videóban, röhögni ér…:
ÁRAK: Természetesen baki történt a videóban. 4 millió x… az ár, nem pedig 1 millió x😂😂😂 A klíma meg DIGIT nyilván, ahogy látszik is…
Sorry, de kameraman nélkül meghaltam… (Krisz)
UPDATE
Közben 6 gangos manuál váltóst is teszteltünk, sőt gyorsultunk az 1.6-tal, az 1.4 Turbó ellen:
Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot.