Nap mint nap azon dolgozunk, hogy rend legyen az utakon!
Segíts havi 3.000 Ft-tal, hogy folytathassuk!
Köszönjük, hogy mellettünk állsz és támogatod közös céljainkat!
Ez önkéntes, havi támogatás a BpiAutósok.hu sajtótermék részére. Nem jár érte konkrét ellenszolgáltatás, csupán a működésünket támogatod vele. Magasabb, egyszeri összeggel itt tudsz minket támogatni.
Sosem volt Volkswagenem, pláne nem Golfom. Egyáltalán nem értettem eddig ennek a túlárazott kompakt műfaj megteremtőnek a létjogosultságát.
1999-ben egy szakadt, piros szívódízel 1-es Golfon tanultam vezetni. Sajnos korából fakadóan többet volt szervizben, mint a rutinpályán
Illusztráció Golf I.
A Golf szerintem a 3-as Golfnál érett be formailag, a 6-nál pedig úgy elfáradt, mint anyósom a nehéz szatyrok hazacipelése után.
Illusztráció Golf III.
Szerintem miért is van az, hogy a közvélemény retteg a TSI motoroktól???
Gondoljatok bele hányféle motorválasztékot fejlesztett a Volkswagen 2012-től 2018-ig, ugyanis a VII. Golfot már 2012 óta gyártják, 2013-ban az év autója lett, 2016-ban pedig megkapta a Faceliftet.
ÉS AZ EZEKHEZ KAPCSOLÓDÓ 5 vagy 6 fokozatú manuál, illetve 6 vagy 7 sebességes DSG dupla kuplungos automata váltó
Valahogy olyan ez, mint az Apple kontra Microsoft. Tehát az Applenek könnyű egy mindig azonos hardverkonfigra írni operációs rendszert, míg a Microsoftnak nehéz több 100 különböző harverkonfigra írni operációs rendszert, úgy, hogy az megbízható legyen.
Röviden:
A kevesebb több lenne. Ennyi féle motorválasztékot lehetetlen kitesztelni normálisan. Ezt az EU-s normáknak való megfelelés sem indokolhatja…??!!
Ez az autó viszont az 6-os Golf után, az elejét tekintve sportosabb lett.
És mindenkit megkövetek, akik úgy érzi, hogy eddig fikáztam az automata váltókat. Számomra mától a VW DSG az etalon.Elképesztő sebességgel teszi a dolgát, teljesen észrevétlenül, amit a fordulatszámmérő olyan brutális dinamikussággal közöl velünk, mint akit seggbelőttek.
Soha többet MANUÁL váltó! Ha ilyen autót vesztek, DSG váltóval vegyétek, mert ez a dupla kuplungos automata, valami hihetetlen érzést ad, már-már vetekszik az elektromos autók vezetési élményével ahol ugye gyakorlatilag nincs váltás. A DSG vált, sőt akár 7 fokozatot is, de ha nem jelezné ki a műszerfal sosem tudnám megszámolni, hogy mikor váltott hanyadikba…
Mondják a Golfra (akik kívülről látták és nem vezették), hogy unalmas. Nyilván, mivel kb 20 éve nem változott a formavilág, különösen a B oszloptól hátrafelé.
Viszont amint beülsz megérted azt a felára, amit a kategóriájában ezért az autóért elkérnek.
Elképesztő minőségérzet, kidolgozottság jellemzi. Egy finom, drága műszert kezelsz, amiben azonnal megtalálod a helyed. Minden ott van és úgy van, ahogy és ahol lennie kell.
Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot.