Dr. Herpy - Jogi vélemény:

Gondolkodtató
M1-es külsősáv – Egy autópályán EZ NEM FÉR BELE!
M1-es külsősáv – Egy autópályán EZ NEM FÉR BELE!
Hirdetés

Arra kérjük az illetékeseket, hogy az autópálya fejlesztések közül a legsürgősebben az M1-es autópálya külső sávjának rendbetételét ütemezzék!

130-as tempónál ezek a „gödrök” életveszélyesek!

Sokan a belső sávot használják, jobbra tartási kötelezettséget szegve, de nem azért, mert szabálytalankodni akarnak!

NEM MEGOLDÁS A 100-AS KORLÁTOZÁSOK KIHELYEZÉSE!
Ráadásul azokon a helyeken is találhatók súlyos úthibák, ahol nincs korlátozó tábla!

Oszd meg, ha egyetértesz!

 

UPDATE: Olvasónk sztorija!

„M1, Győr-Budapest, pár hete választási lehetőségek:

Telibekapom 90-nél az úthibából kiszakadt, az A3 lap nagyságú aszfaltdarabot belső sáv közepén vagy kamionok közé rántom a kocsit vagy szalagkorlátnak rántom a kocsit.

Mindez egy nem úthibásnak jelzett, nem sebességkorlátos szakaszon.

Szövetig szakadt a futófelület (3 hónapos, új, prémium gumi), szerencsén múlott a durrdefekt. Egy kevésbé ballonos, sportosabb kerekű-futóművű autón vélhetően már szakadt volna a fémszövet is.

Lengéscsillapító felkoppant, totálkár, mivel párban kell cserélni így ~150eHUF az anyagi károm + a felrepülő aszfalttörmelék a küszöböt is enyhén beverte. Természetesen az éjszaka közepén megállni, visszamenni fotózni, stb nem tudtam, az autópályakezelő így nem ismeri el a felelősséget.

Bár lassan már mindenhol „úthibák!”, az meg mindenféle felelősség alól felmenti őket. Szerencsére alig fizetünk amúgy is a pályamatricákban, különféle adókban azért, hogy az útjaink jók legyenek és az 1. számú autópályánk ne egy párhuzamos közlekedésű, 80-90 km/h haladásra alkalmas romhalmaz legyen.

Olvasónk fotója

MEGOSZTOM:

Tags :

Minket követhetsz 😉


Partnerünk

Országos Rendőr-főkapitányság
A biztonságosabb közutakért…

Megnyertük

2022-ben oldalunk nyerte meg
“AZ ÉV PÉLDAÉRTÉKŰ KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÓJA” díjat

2022. Május 11., Művészetek Palotája

Hirdetés