Több mint ötszáz bejelentés érkezett a Shellhez a felcserélt üzemanyag miatt, a biztosítási szakértők már háromszáznál több autótulajdonossal felvették a kapcsolatot, és megkezdődtek a kifizetések is – közölte a cég.
Tájékoztatásuk szerint a Shell ügyfélszolgálata és megbízott biztosítási szakértői folyamatosan dolgozzák fel a Füredi úti töltőállomáson az üzemanyag-keveredés miatti bejelentéseket.
A vállalat munkatársai a hétvégén is dolgoztak, hogy a múlt héten még feldolgozatlanul maradt ügyeket mielőbb rendezni tudják – írták.
Szeptember 20-án a budapesti Füredi úti Shell töltőállomáson reggel 7-kor a FuelSave 95-ös benzin és FuelSave Diesel üzemanyagok kiszállításakor a külsős fuvarozócég a gázolaj helyett benzint, a benzin helyett pedig gázolajat töltött a benzinkút föld alatti tartályába, ezért az ott vásárlók nem megfelelő üzemanyagot tankoltak.
A tévedés csak a Füredi úti benzinkutat érintette, itt a teljes mennyiséget lefejtették, így sem előtte, sem utána más töltőállomásra nem került felcserélt üzemanyag – írta a cég korábban.
A Shell azt ígérte a fuvarozó céggel együtt a teljes szállítási folyamatot áttekinti és a szükséges intézkedéseket megteszi annak érdekében, hogy az ilyen jellegű hibákat kiszűrje.