Ez a fedélzeti kamerás felvétel nemcsak Senna zsenialitására emlékeztet, hanem megmutatja, hogy mekkora űr tátong a 90-es évek és napjaink F1 autói között.
Divat manapság a Forma 1-et szidni, akár a tehetségtelen pilóták, akár a túl könnyen vezethető autók, akár a túlbonyolított szabályrendszer miatt. Nos, a 90-es évek elején ilyen okok miatt kevesen becsméreltük a száguldó cirkuszt, melyet akkoriban leginkább csak azok kritizáltak, akik már unták Ayrton Sennaegyeduralmát, és valamelyik riválisának szurkoltak.
A brazil pilóta az időmérő edzések királya volt, hiszen 162 futamából 65-ön az első rajtkockából indulhatott. Nem volt ez másképp az 1991-es Magyar Nagydíjon sem, melynek időmérő edzését hatalmas fölénnyel nyerte (ahogy később a versenyt és a bajnokságot is). Az ikonikus fehér-piros McLaren-Hondával versenyző Senna több mint 1,2 másodpercet adott a Williams-Renaultban ülő Riccardo Patresének, illetve az ugyancsak williamses Nigel Mansellnek.
Az 1:16.147-es rekordkörről készített fedélzeti kamerás felvételen többek közt a manuális váltásokat és az azóta rengeteget módosított magyar versenypályát is érdemes alaposan megfigyelni. A fiatal Palik László hangja pedig már csak a hab a képzletbeli tortán.
A Forma 1 a jövő hétvégén hazánkba látogat, és jó hír, hogy idén a 14 év alatti gyermekek ingyenesen mehetnek be a Hungaroringre.