Nem új dolog, hogy az M3-as metróvonal felújítása miatt óriási teher hárul a Dél-Pesti közlekedőkre.
Aki eddig tömegközlekedéssel az M3 metróvonalon járt be a városba, az most egy remek alternatívát, a pestszentlőrinci vasútállomást próbálja megközelíteni és vonattal próbál bejutni a Nyugati pályaudvarhoz.
Emiatt a pestszentlőrinci vasútállomás „csúcson jár”!
Mit ad Isten, a MÁV, 40 év után, kb. három hónapja lezárta azt a területet, ahol az autósok korábban hatalmas területen meg tudtak állni.
Most van egy vasútállomás a 21. században, ahol egy, azaz 1 db. autó parkoló sincs kialakítva, így az autósok a füvön, egymás hegyén-hátán, szabálytalanul kénytelenek parkolni.
Pedig pontosan az ilyen és ehhez hasonló területeket lenne óriási szükség valódi P+R parkolónak hasznosítani, hogy csökkenjen a város terhelése.
Olvasónk, Gábor, aki pont ott lakik az állomással szemben írja:
Ha kipusztul a fű, mert ki fog – az egész por az én lakásomba fog menni + nem tudok megállni a házam előtt.
A MÁV arra való hivatkozással nem nyitja ki a parkolót, hogy ez magánterület és mi van akkor ha történik valami baleset? Ki lesz a felelős?
Ebben az a vicc, hogy a MÁV tudta, hogy lezárásra kerül a metró és hogy letolja magáról a felelősséget, gyorsan bezárta a parkolásra alkalmas kb. 4-5 ha-os területet.
A buszfordulóba szokták Leparkolni az autókat. A múlt héten két kocsit vitt el a katasztrófavédelem, mert a csuklós busz nem tudott megfordulni. – írja Gábor.
Mostantól megjelenhet
céged itt! ...Kérj ajánlatot...
Kíváncsian várjuk, hogy a metrófelújítás okozta „kellemetlenséget” – értsd, atom nagy szívást – milyen eszközökkel próbálja a főváros és a kerületek, valamint a tömegközlekedési cégek vezetése enyhíteni, azon kívül, hogy kaotikus és olykor szerintünk balesetveszélyes tereléseket alkalmaznak.
Kérjük az érintett szervezeteket, hogy amennyiben lehet, legalább a felújítás ideje alatt alakítsanak ki ideiglenes P+R parkolókat az alternatív tömegközlekedési pontoknál.
MEGOSZTOM: