„Két munkatársunk könnyebben sérült. Egyiküket, lábsérüléssel kórházba szállította a mentő, sérülésének mértéke csak később derül ki. Másik mérnökségi kollégánknak a keze sérült könnyebben.”
– írta meg Facebook bejegyzésében az MKIF Zrt.
„A baleset Bicske térségében, az M1-es belső sávjában történt. Minden szabályt betartva, ún. mozgó terelés mellett dolgoztak a kollégák
A két pályát elválasztó szalagkorlát fényvisszaverő prizmáit és a fénytörő hálókat javítottuk, amikor egy kisbusz figyelmetlen vezetője későn vette észre a terelést, előbb az ütközéselnyelőnek (TMA) hajtott, majd a TMA előtt haladó brigádszállító járművünknek ütközött.A karambol erejétől alkatrészek és szerszámok repültek le a teherautónkról, ezek sebesítették meg kollégáinkat.
KAPCSOLÓDÓ:
VIDEÓ: Megmutatjuk belülről a Kőröshegyi völgyhidat! Megnéztük milyen mély a híd ürege
A mozgó terelést a hatályos előírások szerint 500 méterre egy 100-as, 250 méterre egy 80-as és a TMA magasságában egy 60-as sebességkorlátozó táblával szabályosan, előre jeleztük.
2022. szeptembere óta 31 balesetben 7 kollegánk sérült meg, több tucat járművünk lett használhatatlan. Sokan fékezés nélkül hajtanak a járműveinkbe. Ezért tavaly augusztusban kísérleti jelleggel, fedélzeti kamerák kerültek autóinkba.”
– közölte a Facebookon a cég.