Hirdetés

Gondolkodtató
VIDEÓ: Igen, ezeket fel kell nyomni és reméljük tágulnak a jogi lehetőségek
VIDEÓ: Igen, ezeket fel kell nyomni és reméljük tágulnak a jogi lehetőségek
Hirdetés

M7-es, Budapest felé, ma délután 18:02

(A dátumbélyegző mínusz 1 órát mutat)

EL SE KEZDJÉTEK!!! SENKIT NEM ÉRDEKEL EBBEN AZ ESETBEN A JOBBRA TARTÁS, bár magyarázható a külsőben hamarosan előzendő busszal, valamint a sebességhatár betartásával…

FONTOS a jobbra tartás alkalmazása az autópályákon!

De kedves „profi”, rendszeresen 160-180-nal hajtó, villogó urak:

Ha bármi okból a középsőbe maradtok 5mp-nél tovább (pl. egy hasonló habitusú emberke már titeket is jobbról előz), majd jön egy ilyen manőver, 2 centire a jobb első sárvédőtöktől, akkor tutira utána mentek és jön a Forma 1 a pályán, mert elszabadul a tesztoszteron. Ugye, hogy így van… A jobbra tartás tényleg fontos! De nem torolhatod meg, mert TE leszel az önkéntes rendőr (akit annyira utálsz), amivel másokat veszélyeztetsz. Ennyi röviden az álláspontunk.

Elhaladás, vagy előzés?

az előírások elsődlegesen a hirtelen, és ezért különösen veszélyes sávváltásokkal való előrehaladást tiltják. Így szabályos lehet az is, ha a jármű cikázás, szlalomozás nélkül, folyamatosan a külső sávban maradva halad el jobbról a belső sávban lassabban autózó mellett.” – forrás: vezess


Aki pszichológiailag ezt a módszert válassza a jobbra tartás büntetésére, az AGYILAG ALKALMATLAN a vezetésre, mert egy felelőtlen f@szkalap…

Hirdetés

Jön a Skodájával és büntet!

Ki az önkéntes rendőr ebben az esetben KEDVES OLVASÓK???

Az, aki egy ilyen esetben, akár tömegkarambolt okoz?

UGYANIS:

Ha egy ilyen jellegű baleset történik, ne adj isten halálos (többnyire az, mert ezek az autók nem 50-nel mennek ugye) és NINCS DASHCAM, amin látható, hogy valójában mi történt, akkor vajon hogyan vizsgálják ki a körülményeket a szakértők? Biztos-e, hogy a Skodás, kisebbségi komplexusos idióta rács mögé kerül? Ha egyáltalán túléli…! (És nem valaki más nyakába varrják a felelősséget)

Azt se felejtsétek el, hogy nem mindenki egyformán reagál az ilyen helyzetekre.

Amennyiben egy rutintalan sofőr vezeti most a kamerás autót, akkor elképzelhető, hogy kormányt ránt. 120 km/h sebességnél egy autópálya 3 telített sávos szakaszán annak nem szokott jó vége lenni.

A jobbratartási kötelezettség hiánya nem mérhető össze ezzel a tettel.

Itt most nem történt baleset szombat délután, de sajnos heti szintűek a tragédiák!

Igen, reméljük, hogy tágulnak a jogi lehetőségek és ezeket az idiótákat lehet első kőrben kiszűrni, mert ez sokkal veszélyesebb, mint a:

Gyorshajtás, a jobbra tartási kötelezettség elmulasztása, a biztonsági öv használata és számos egyéb szabálytalanság.

Komoly baj a pszichológiai alkalmatlanság, a legkomolyabb baj…
Ezeket az embereket dühkezelési terápiára kellene kötelezni és receptre írni fel nekik a nyugtatót, a BKV bérlet mellé…

Az, hogy az ilyen esetek napvilágra kerülnek,  társadalmilag nem önkéntes rendőrködés!
Az önkéntes rendőrködés a Skodás emberünk tette.
JÓL NÉZD MEG!

Az, hogy a hatóság foglalkozik a fedélzeti kamerás esetekkel, az valós, pozitív tisztulást, valós visszatartó erőt eredményez, ami miatt emberéletek menekülhetnek meg!!!

Sokkal fontosabb eszköz ez, mint a sebességmérés!

Hirdetés

MEGOSZTOM:


Minket követhetsz 😉


Partnerünk

Országos Rendőr-főkapitányság
A biztonságosabb közutakért…

Megnyertük

2022-ben oldalunk nyerte meg
“AZ ÉV PÉLDAÉRTÉKŰ KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÓJA” díjat

2022. Május 11., Művészetek Palotája

Hirdetés