Na itt a megújult Facelift Vitara 2018.
Íme az első nagy ráncfelvarrás, a legsikeresebb Vitara történetében.
Élő Facebook Live teszt a cikk alján!
Csatlakozz a Vitara
Facebook csoportunkba
itt:
Változások
Belső
Belül a leglátványosabb változás a műszeregység, aminek a központi kijelzője színes lett és teljesen más a menürendszere. Változott az óra és fordulatszámmérő számlapja is. Kicsit talán vidámabb lett…
A műszerfal kinézetre teljesen ugyanaz, de valójában cserélték, ugyanis immár puha anyaggal állunk szembe. Ez jó hír lehet azoknak, akik kényesek az anyaghasználatra és szeretik kopogtatni a műszerfal tetejét. 🙂 A kormány maradt minden tekintetben ugyanaz.
Fontos változás, hogy már GL+ felszereltségnél megkapjuk a könyöktámaszt is!
Külső:
Kívülről az orr rész sokkal krómosabb lett, ami nagy divat most a japán autók háza táján.
Konkrétan új hűtőmaszkot kapott, valamint az alsó led fénycsíkot „megbolondították” egy fura krómcsíkkal.
A hátsó lámpák ledes fényforrást kaptak és a lámpabúra is teljesen más lett, valamint a tolatólámpa leköltözött a ködzárófény helyére, alulra.
Sajnos a hátsó lámpák nem igazán idomulnak a karosszéria vonalaihoz. Ez a része igencsak megosztó lesz az ráncfelvarrott modell elődjéhez képest.
A különbség: Új Vs. Régi
A régi lámpa szépen követte a karosszéria ívét. Az új meg magasról lekakálja, mert menő akar lenni. De nem az
Keveseknek tűnik fel és nincs is jelentősége, de az antenna is más lett. Magasabb, mint az elődje. (Kicsit talán szebb volt a régi)
Motor
A motorválasztékot illetően az 1.0Turbo 112LE és 1.4Turbo 140LE váltja tulajdonképpen a régi 1.6-os 120 lóerős gépezetet, amivel a szívó motor korszak úgy néz ki lezárul a Suzuki háza táján.
Sőt: A Diesel-t is teljesen kivezették a kínálatból.
Váltó
Ami fontos, hogy az 1.4T motorhoz 6 gangos kézi, vagy automata váltót kapunk, még az 1.0T-hez csak 5 sebességest.
Árak
Már hivatalosak az árak is:
Facebook LIVE TESZT:
2 baki a videóban, röhögni ér…:
ÁRAK: Természetesen baki történt a videóban. 4 millió x… az ár, nem pedig 1 millió x 😂😂😂
A klíma meg DIGIT nyilván, ahogy látszik is…
Sorry, de kameraman nélkül meghaltam… (Krisz)
UPDATE
Közben 6 gangos manuál váltóst is teszteltünk, sőt gyorsultunk az 1.6-tal, az 1.4 Turbó ellen:
Csatlakozz a Vitara
Facebook csoportunkba
itt:
2015-ös Vitara teszt itt.
MEGOSZTOM: