Manapság, amikor az átlag autókra is 10-12 évnyi átrozsdásodás elleni garanciákat vállalnak a gyártók – igaz néha trükkös feltételekkel -, akkor egy vagyonokba kerülő szupersportautónak illene kibírnia legalább ugyanennyit.
Egy moszkvai vevő vásárolt hat évvel ezelőtt egy Ferrari FF-et, amely a márka első összkerék-hajtású autója volt, mondhatni, kifejezetten napi használatra szánt utazóautó. Persze V12-es és 600 lóerős motorral.
A hosszú ideig várt autó, amely egyedi részeltekkel felszerelt karbon belső kiegészítőkkel érkezett, 20 colos Daytona-stílusú kerekekkel, a kormánykerekén LED-es fordulatszámmérővel 18 millió rubel feletti összegbe került, ami nagyjából 87 millió forintot jelentett hat éve is. Mígnem, az autó ötéves korára elkezdett szépen rozsdásodni a hátsó lámpák környékén. A tulaj szerint a helyzet azért is tragikus, mert leginkább garázsban állt az autó, összesen 12 ezer kilométert tett meg vele az elmúlt években.
A díler, akitől vette a kocsit azt mondta, a hároméves garancia lejárt a kocsit javíttassa meg saját költségén a tulajdonos. Persze felmerült, hogy a tulaj megütötte kocsit, ami ezt követően kezdett „kivirágozni”. Később, talán a kereskedő is érezhette, hogy ez nem teljesen vállalható eljárás, felajánlotta, hogy a rozsdásodó elem cseréjét elvégzik térítésmentesen, de a fényezést már a tulajnak kellene állnia, ami önmagában 19 ezer euró – írta a topnews.ru.
A tulaj szerint viszont elfogadhatatlan, hogy egy Ferrari hat év után rozsdásodni kezd, és perre vitte a dolgot, a kocsi újkori árát visszakövetelve.