Hirdetés

Gondolkodtató
Ittasan gázolt kerékpárost a tilos jelzésnél áthajtó Mercedes vezetője

A piros jelzésnél kanyarodó Mercedes elgázolt egy 24 éves kerékpáros nőt, majd miután az ittas férfi kiszállt autójából a Mercedes rágurult a sérült hozzátartozója segítségére siető kerékpáros biciklijére. – írja a 112press.hu

Fotó: 112press.hu

Személyi sérüléssel járó közúti közlekedési baleset történt Győrben a Vass Gereben utcában, 2018. október 30-án az esti órákban. Egy 54 éves győri férfi közlekedett személygépkocsival a Vas Gereben utcán a 14-es számú főút felé. A két út kereszteződésében lévő forgalomirányító-jelzőlámpa tilos jelzése ellenére jobbra kanyarodott a Széchenyi híd irányába, melynek során a főútvonallal párhuzamosan kialakított kerékpárúton, a híd felől szabályosan érkező kerékpárnak ütközött. A biciklis az ütközés következtében az autó motorház tetejére, majd onnan az aszfaltra esett és megsérült.

A mögötte kerekező hozzátartozója kerékpárját az úttestre fektetve a sérült segítségére sietett. Az autó vezetője a járműből szintén kiszállt, azonban a gépkocsit nem megfelelően rögzítette, így az az úttesten fekvő másik biciklire gurult. A baleset következtében megsérült 24 éves nőt a mentők kórházba vitték. A helyszínen intézkedő rendőrök a járművek vezetőivel szemben alkoholtesztert alkalmaztak, amely az autó sofőrjének esetében pozitív értéket mutatott, ezért a férfit további mintavételre előállították.

A baleset bekövetkezésének körülményeit a Győri Rendőrkapitányság vizsgálja.

Forrás: http://112press.hu/hirek/reszletek/ittasan_gazolta_el_a_kerekparost_gyorben_a_mercedes_vezetoje/