1990-ben gyártották, és már a nagyobbik, 1,9 literes, 122 lóerős négyhengeressel szerelték ezt a 205 GTI-t, ami szériaállapotában 8,5 másodperc alatt gyorsult százra és 202 km/óra volt a végsebessége.
Arnault azonban megbízta a Labbé céget, hogy tegyék biztonságosabbá a kocsit. A műhelyben teljesen szétszedték, és alapos védelemmel látták el a Peugeot-t, ami vastagabb üvegeket is kapott, de a futóművet és a fékeket is megerősítették. A felszereltségével is egyedi a 205-ös, hiszen bőrülésekkel, légkondicionálóval és szervokormánnyal szerelték fel, és ezek kombinációja eredetileg nem volt elérhető a Peugeot-tól.
![](https://bpiautosok.hu/wp-content/uploads/2018/04/peu2-1024x614.jpg)
![](https://bpiautosok.hu/wp-content/uploads/2018/04/peu3-1024x614.jpg)
![](https://bpiautosok.hu/wp-content/uploads/2018/04/peu4-1024x614.jpg)
Arnault évekig vezette az autót, 14 ezer kilométert tette bele, majd 2009-ben egy gyűjtőhöz került, aki most 37 500 euróért, azaz 11,5 millió forintnak megfelelő összegért válna meg tőle.
![](https://bpiautosok.hu/wp-content/uploads/2018/04/peu5-1024x614.jpg)
![](https://bpiautosok.hu/wp-content/uploads/2018/04/peu6-1024x614.jpg)
![](https://bpiautosok.hu/wp-content/uploads/2018/04/peu7-1024x614.jpg)