A szlovák rendőrség is kapott két BMW i3-ast, hogy ezekkel is járőrözzenek. Nyilván elsődlegesen a pozsonyi városközpont a leginkább ideális terepe az ilyen autóknak, mind a lakosság, mind a benne ülők szempontjából.
Az biztos, hogy sok olyan munkakörben, ahol az autóban lévő a speciális feladatokhoz tartozó, kiegészítő elektromos berendezések működése miatt szinte folyamatosan mennie kell a motornak – mint például egy autópályajogosultság-ellenőrző autóban ülve – nem kell a saját autója kipufogófüstjében ülnie senkinek egész nap, az értékelni fogja az ilyen lehetőségeket.
A BMW i3-asból ugyan nem tudni melyik változatot kapták, de ideális esetben a 94 kWh-s kapacitású modellel már tényleg érdemben is lehet járőrözni, a 300 kilométer körüli egy feltöltésre jutó hatótávjával.
Nemrégiben a szomszédság, a cseh rendőrök egy kategóriával feljebb szálltak be az elektromos autózásba, ők egy BMW i8-ast kaptak. Amit aztán sikerült pár hét alatt összetörni, de ez más kérdés.