SOS Mobilgumis
IDŐPONTFOGLALÁS GUMISZERELÉSRE:
+3670-88-585-88
- hirdetés -
kérj ajánlatot itt!
(nézettségünk)

Velünk tartasz?


Bonyolódik a Csonti Car ügy – A cég most válaszolt a Totalcar-nál megjelent cikkekre

Bonyolódik a Csonti Car ügy – A cég most válaszolt a Totalcar-nál megjelent cikkekre

2020-02-29 Facebook
- hirdetés -

Egymilliós motorhiba az 1,2 milliós Toyotán, Bíróság: csalt a Csonti Car munkatársa . Az elmúlt időszakokban ilyen szalagcímmel jelentek meg cikkek a neten, a CsontiCar pedig most válaszolt minderre.

Még mielőtt bármit is írnánk az ügyről, fontos, hogy tudjátok, úgy gondoljuk nekünk objektív portálként nem tisztünk eldönteni melyik fél hibázott és nem is szeretnénk állást foglalni egyik oldal állítása mellett sem, azonban fontosnak érezzük, hogy megismertessük veletek mindkét fél álláspontját, így mindenki eldöntheti, kinek hisz, illetve bízunk benne, hogy ez a cikk segít a leendő autóvásárlóknak is.

De miről is van itt szó:

A történet röviden, a fent említett kereskedésben egy hölgy vásárolt egy használt Toyota típusú autót, amelyen már a hazavezető úton hibát tapasztalt, erősen füstölt a kipufogója, ám nem fordult vissza, hazament az autóval. Napokkal később egy előzés során váratlanul elgyengült a motor, és már nem reagált a gázpedálra sem. Félreállt, újraindította a motort, és bár megjelent a motorhibára figyelmeztető (Check Engine) piktogram a műszerfalon, sikeresen hazaért vele, igaz, addig többször félre kellett még állnia az út során. Később felkeresett egy márkaszervízt, ahol megállapították az autó hibáját és kaptak egy ajánlatot a javításra.

A vevő ekkor(hónapokkal később) kereste meg ismét a CsontiCar-t, és követelte vissza az autó vételárát. A kereskedés a hiba kivizsgálását felajánlotta ám magát a kérést elutasította, hiszen állításuk szerint a hiba egyértelműen látható volt, felhívták az eladó figyelmét is rá a vásárlás előtt, valamint  az átadás-átvételi nyilatkozatra is rákerült, hogy “a kipufogó erősen füstöl“. Az övékére legalábbis, ugyanis a vevő azt állítja az ővére nem került rá ez a rész.

Az ügy ezután a vásárló által tett rendőrségi feljelentéssel folytatódott, melyet később a rendőrség elutasított Bűncselekmény és szabálysértés elkövetésének hiányában. A vevő jogi képviselője ezután panaszt tett az Ügyészségen, így a nyomozást újra elrendelték, ám azt később “a cselekmény nem bűncselekmény” okból kifolyólag ismét lezárták.

- hirdetés -
kérj ajánlatot itt!
(nézettségünk)

Az autó új tulaja azonban nem adta fel és kérésére a Fővárosi Főügyészség hatályon kívül helyezte a rendőrségi döntést és újbóli nyomozást rendelt el, ezúttal kárérték nélkül.

A fentieket követően két felé választották az ügyet: magánokirat hamisítás és csalás. Az okirat hamisításból úgy tudni nem lett semmi , az autót értékesítő egyik dolgozót azonban büntetővégzésben 150.000 forint pénzbüntetésre kötelezték csalás elkövetése miatt. A cég nem ismerte el, így fellebbezett, az első nyilvános tárgyalás az ügyben márciusban lesz.

A témában megjelent, fent említett cikkeket a képre kattintva éritek el, ezekben részletesebb leírást találtok az ügyről:

 

 

 


MEGOSZTOM:

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Érdekelhet



2020-11-05 Facebook

Magazinműsor-riport: Büntetőfékezés és egy ítélet volt a téma a Kékfényben – VIDEÓ

A büntetőfékezéssel - ami sajnos mindenki által ismert fogalommá vált hazánkban -...

Nézettségünk: 2020. 3. negyedév

Médiaajánlatunk ITT!

 

Támogatónk

hirdetés

Itt is kövess…

VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:


MŰSOROKKAL, VIDEÓKKAL

csatornánkon
várunk


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ
CSATLAKOZZ ITT: