Augusztusig állandó munkavégzésre lehet számítani az M1-en

 BALESETI KÁRTÉRÍTÉS? 
Online ügyintézés
Szakértő csapat
 KATT IDE 

hirdetés

Többször írtunk róla mi is, hogy az autópálya állapota katasztrofálissá vált!

M1-es külsősáv – Egy autópályán EZ NEM FÉR BELE!

A Magyar Közút az alábbi tájékoztatást adta ki honlapján az M1-sel kapcsolatban:

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. a következő hónapokban mintegy 4,5 milliárd forintból gondoskodik az autópálya fővároshoz közeli szakaszainak állapotjavításáról. A fejlesztési tárca intézkedéseket tesz a tartós megoldás, a sztráda 2×3 sávos bővítése előkészületeinek felgyorsítása érdekében.

Az M1-es az ország egyik legrégebbi autópályája, Budapesthez közeli szakaszai negyven éve, azóta elavult technológiával készültek el. A sztráda igénybevétele az elmúlt években az általános forgalomnövekedést meghaladó ütemben nőtt. Bő két évtized alatt az M1-et naponta használó járművek száma megnégyszereződött, egyes térségekben a 80 ezret is eléri. A gyorsforgalmi út több helyen is az elméleti kapacitáshatár feletti forgalmat vezet le, ráadásul az itt megforduló járművek fele teherautó vagy kamion. A burkolat és a pályaszerkezet állapotának romlását az időjárási viszonyok (szélsőséges hőmérsékletingadozások, sok csapadék, fagyok) felgyorsították.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. az elmúlt hónapokban is folyamatosan végzett kátyúzási munkákat a pályán, március első felében pedig elkezdte és augusztusig tervezetten, ütemezetten folytatja a lokális és nagyfelületű javításokat a Budapest és Tatabánya közötti szakaszon. A közútkezelő saját szakemberei és munkagépei országos átcsoportosításával, külső vállalkozások bevonásával dolgozik a sávlezárások, forgalomkorlátozások fokozatos megszüntetésén.

A már zajló beavatkozásokon túl nagyobb volumenű beruházás is elindul a következő hetekben az M1-es autópályán az országos Komplex útfelújítási program részeként, a tervezett 4 milliárd forint költségvetési forrásból. A közútkezelő megbízásából a Hegyeshalom felé vezető oldalon egy 2,5 kilométeres szakaszon Biatorbágy térségében, és egy 11,75 kilométeres szakaszon a Herceghalom–Bicske vonalon végeznek majd sávfelújítási munkákat a kivitelezők. A tavaszi-nyári javításokra szánt teljes forrásmennyiség így megközelíti a 4,5 milliárd forintot.

A kialakult pályaállapotokra tartós megoldást a főváros és Győr között tervezett 2×3 sávos bővítés jelent majd. A több mint 90 kilométer hosszon tervezett beruházás előkészítése kormánydöntés alapján zajlik. A szaktárca a tervezési folyamatok felgyorsítását rendelte el, a cél az, hogy a kivitelezés megkezdéséhez szükséges engedélyes tervek akár már két éven belül rendelkezésre álljanak.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Magyar Közút Nonprofit Zrt. közös szakmai javaslatot készít az átfogó korszerűsítés megkezdéséig elvégzendő további feladatokról.

MEGOSZTOM:

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Tetszik oldalunk?

Ajánlott

Támogatóink

hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés

Itt is kövess…


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ

CSATLAKOZZ ITT:


INKÁBB VIDEÓT NÉZNÉL, MINT OLVASNÁL???
IRATKOZZ FEL:


VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:



AUTÓTESZTEKKEL
csatornánkon várunk
89.5 Music FM Fittikémmel

Legfrissebb

Hirdess nálunk

TURBÓZD FEL VELÜNK CÉGED KOMPLETT KAMPÁNNYAL

Banner PR cikk Termék, szolgáltatás bemutatás (Élő, vagy vágott videó)

Kérj egy ajánlatot ide kattintva!

Társ-oldalaink




e-autosok.hu
Elektromos autók – Tesztek – Hírek

Vélemény, hozzászólás?