LENNE TÉMÁD, AMIRŐL ÍRJUNK???
Küld el nekünk ide kattintva:  

Átalakulhat az autós kárrendezés?

ÁLLÍTSD BE EZT, ha nem akarsz lemaradni rólunk:

Egy magyar startup segítségével átalakulhat az autós kárrendezés.

Röviden a lényeg:

1. LÉPÉS

A Biztosító feltölti az ajánlatkérés dokumentumait.

2. LÉPÉS

A rendszerbe regisztrált javító ajánlatot tesz.

3. LÉPÉS

KárWeb tájékoztatja az ügyfelet a legjobb ajánlatról.

4. LÉPÉS

A nyertes javító elvégzi a kár javítását.

A honlap neve: www.karweb.hu

Ismerkedjetek vele. Felvet jó néhány kérdést…

 

Tetszik oldalunk?


Dobj fel témát kerületi FB csoportjainkban!
CSATLAKOZZ ITT:  

(szponzorált tartalmak)
MEGJELENNÉL ITT ?
Katt ide!

Nélkülük nem lennénk

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetnél itt??? Katt ide!

Átalakulhat az autós kárrendezés?

  1. Javaslom, hogy minden károsult tartsa magától nagyon távol a cikkben preferált spekulációt! A lényege, hogy egy “üzleti modell” segítségével a biztosítók a kárfelvételt követően licitre bocsátják a gépkocsiban keletkezett kár kijavítását. Illúziókat ne kergessünk, a cél természetesen, hogy ki csinálja meg legolcsóbban az autót a jelentkezők közül. A licitálók értelem szerűen a kevés, vagy kevesebb munkával rendelkező javítók közül kerülnek ki, ez nem egy sokismeretlenes egyenlet. Nyilván Ők a munkaéhségük csillapításának érdekében mindent elkövetnek, hogy a tisztelt biztosító elégedett legyen az ajánlattal, tehát licitálgatnak is egymás alá rendesen! A biztosító meg röhög a markában és a károsultat a “nyertes” javítóhoz irányítja, ahol összelapátolják az autóját. Tehát azt javaslom, hogy senki ne hagyja megvezetni magát és amennyiben káresemény éri a gépjárművét, válassza ki a számára legmegbízhatóbbnak tűnő autószervizt és bízza rájuk a teljes folyamatot A-tól Z-ig! Olcsó húsnak híg a leve jeligére . . .

  2. Kedves Tamás! Jogos felvetés, valóban lehet ilyen hatása is a dolognak. Bár azt írja a karweb.hu, hogy az ügyfélnek is el kell fogadnia az ajánlatot. Nem tudjuk ez mit takar. Várjuk ki mi lesz ebből. A honlapjukon még egyelőre több menü feltöltés alatt áll. Kezdetleges még a dolog. Nagyon reméljük, hogy nem ez a koncepció lényege amit leírtál, mert akkor tényleg sok összetákolt autó fog rohangálni, ahol az ügyfél érdeke nem érvényesül, holott azt írják, hogy igen.

  3. Tamás hozzászólása teljesen realisztikus képet fest a dolog hátteréről, azt hiszem…

    Gondolkodjunk együtt: A legolcsóbb az tud lenni – amennyiben mint itt, ez a legfőbb követendő cél a munka elnyerésének kapcsán, hiszen ezen rendszer működésének ez az alapja – , aki a legtöbb kompromisszumot vállalja fel, és nyilván nem a Biztosító (mint ebben az esetben munkaadó) felé, hanem az Ügyfél lesz nem kellőképpen kiszolgálva, és/vagy a vállalkozás fél, vagy még annyira sem legális működése kapcsán az állam megkárosítva.
    Ez tehát nem a Károsultak érdekét, hanem csupán a Biztosító társaságok nyereségességének gerjesztését szolgálja így.
    Azon Biztosító társaságokét, akik piaci alapokon működve eleve összeegyeztethetetlen alapon teszik mindezt, és nyilván profit maximalizálásra törekszenek első sorban. Ugyanis károkozáskor ez a kereskedelmi konglomerátum lép a károkozó helyébe, átvállalva a kártérítést személyétől…
    Miközben a Biztosító társaságok az egyenletben semmiféle hozzáadott értéket nem képviselnek és nem is teremtenek semmit, szemben a szabályosan működő javítókkal.
    És még ezzel nincs vége!
    Mert még az “ügyes” app. üzemeltetőinek díjazása is kigazdálkodásra kerül ebből az eleve nyomott összegből, aminek kifizetése kapcsán nem a javítandó gépkocsira lesz az elköltve a kárrendezés folyamán, hanem az app. üzemeltető zsebébe vándorol.
    Ez véleményem szerint egyértelműen a minőség rovására történhet, kivéve ha létezik olyan vállalkozás, amely profitra gyakorlatilag nem tart igényt munkája ellentételezése kapcsán, mert örül, hogy dolgozhat, és befektethet, tulajdonképpen ingyen.
    Nézetem szerint ez egyelőre nem reális elvárás, tehát minimum illúzió…

  4. Kedves Admin!

    Elképzelhető, hogy az app. üzemeltetője a károsult tájékoztatását is beleilleszti a programba, de azt gondolom, hogy azon túl, hogy a hétköznapi felhasználó nem látja át eme új kezdeményezés lényegét, úgy a résztvevők számára tartogat még néhány kiskaput amely tökéletesen alkalmas a károsult megtévesztésére a biztosító és az app. fejlesztőjének érdekében. Itt semmi másról nincs szó, minthogy az app. fejlesztője kidolgozott egy spórolós felületet a biztosítók számára és ők a biztosítóktól kapják vissza a megspórolt összeg fejében a bónuszukat. Ebben a kezdeményezésben a károsult érdekei csekély mértékben sincsenek figyelembe véve, maximum sérülnek.

  5. Továbbra is azt gondoljuk, hogy jogos a felvetés. Az említett honlapot nem promotáljuk, hanem mint más szaksajtóban megjelent cikket mi is csak publikáltuk. A felvetés óta még módosítottunk is a bejegyzésen. Javaslom, hogy a facebook bejegyzést kommenteljék tovább, hogy esetleg megjelenjenek más vélemények is az ügyben. Üdv.

  6. Nem a Biztosítótól, hanem a licit keretében a munkát az eleve nyomott áraival “elnyerő” javítótól kapják vissza a díjukat az alkalmazás ötletgazdái/üzemeltetői…
    A fb felületét nem használom, elnézést, ezért ide írtam.

Vélemény, hozzászólás?