Attól, hogy szeretsz egy autót, nem feltétlen csillog villog. Az XM az a kocsi, amit ha szeretnél életben tartani, akkor a külcsínre és a beltérre már nehezen jut forrás. Éppen elég életben tartani műszakilag!
Különleges betegágy ez az autó. A franciák presztízs autója volt anno, de borzasztó izzadságszagú ötletekkel és megoldásokkal lett teletűzdelve.
A BX-nél is alkalmazott hidraulikus emelő szerkezet a BX rákfenéje volt és az XM hordozta tovább ezt az összes hibájával együtt. Amennyiben BX-es, vagy XM-es tulajt lát motort járatni indokolatlanul sok ideig, akkor jusson eszébe, hogy ezekkel az autókkal nem lehet ám csak úgy elrajtolni! Meg kell várni amíg elemeli a popóját. Nem menekülésre tervezték az biztos!
Nevezhetjük egy konstrukciós agyrémnek, ami garantált szopóroller volt a legtöbb tulajdonosnak.
A tulajdonos kőműves szakember. 2000-ben vásárolta, természetesen kéz alól.
A rendszámtábla keretből ítélve VPOP-s volt.
Akkor még vagányan feszített, bár már akkor sem volt fiatal!
Sokat látott az autó és tulajdonosa hűségesen üzemben tartja és tartani fogja a végső csapásig. Mert szereti!
Borzasztó tágas, kényelmes még mindig, hiába lelakott a beltere.
Ezzel az autóval simán lebonyolíthatóak komplett lakásfelújítások.
Emberünk, Marcell azonnal el is gázosította amint lehetősége volt rá, hogy a kilométer költség ne legyen legalább az egekben.
Ezzel az autóval sosem unatkozol!
A legkülönfélébb problémák tartják karban az idegeidet, mindig tartogat valami meglepetést!
Marcell elmesélése szerint legutóbb a bal első torony robbant ki kompletten a helyéről, ami kinyomta a motorház tetőt. (Ez látható a fotón.)
Nyilván menet közben történt a maradandó élményt okozó incidens. A robbanás pillanatában jó-néhány dolog megfordult Marcell fejében,
a „Mi a szar volt ez” mondatot ismételgetve, majd a motorház tetőt kinyitva a látvány még őt is meglepte!
Ajánlgattunk már többször neki megölhetetlen békalámpás Toyotákat, meg Suzukikat, de az arcán láttuk, hogy nem vett minket komolyan.
Nincs mese, ez szerelem!