Olvasónk fedélzeti kamerája rögzítette saját balesetének a felvételét.
Sajnos a követési távolság olyan, mint sokaknál a pénz. Mondhatni sosem elég!
Akkor pláne nem, ha egy szemből jövő autós tévesen úgy gondolja, hogy még belefér egy balra kanyarodás. Ő persze ezek után továbbáll, a többieknek meg marad a bosszúság.
Olvasónk, a kamerás autó sofőrje elismerte, hogy ő volt a hibás, hiszen a helyszínre érkezett rendőr is így látta jónak, mivel ugye…. követési távolság.
„A BMW sofőrje a Mondeost hirtelen fékezésre kényszerítette és engem is, de én sajnos belecsúsztam az előttem lévő hátuljába. A másik autóban kisebb anyagi kár keletkezett, az én Suzukim rosszabbul járt. Felgyűrődött motorháztető, benyomódtak a lámpák.
Rendőrt hívtunk, mivel a BMW-s elhagyta a helyszínt – nyilván tudatában volt mit okozott, mert utána még meg is állt a HÉV töltés alatti átjáróban 2-3 másodpercre – miután hallhatta a fékezést.
Persze ahogy a rendőr mondta, én leszek kihozva belőle vétkes félként, ráadásul ha még nem ismerem el, akkor 50 ezerre meg is büntethetnek feljelentéssel együtt. Később érkezett is a kollégája akinek vissza is mutattam a felvételt, amit akkor rögtön zároltam is. Végül kitöltöttük a kárbejelentőt és azon elismertem a felelősséget.”
Olvasónk ezen felül hozzátette, hogy úgy érzi, hogy betartotta a követési távolságot:
„Látható a videón is, hogy amint a Mondeos fékez, abban a pillanatban máris fékezek én is – plusz még a belendülő plüssön is látható – tehát nincs az hogy későn reagáltam volna, de nem sikerült elkerülni az ütközést. Sajnos az utolsó 1-2 méteren éreztem hogy már csúszok.
Ezúton is várnám emberünk jelentkezését, de mivel ott, akkor el is hagyta a helyszínt, valamint még meg is állt az átjáróban mielőtt továbbment volna – ergo tudatában volt annak mit okozott – erre csekély esélyt látok.
Felvétel ugye van az esetről, de az előttem lévő autó kitakarja és sem mikor kanyarodik, sem mikor már bekanyarodott a BMW-s, nem lehet jól kiolvasni a rendszámát.” – tette hozzá.