Dr. Herpy - Jogi vélemény:

Hírek
Érdekes haszonjármű lett a Piaggio Porter NP6
Érdekes haszonjármű lett a Piaggio Porter NP6
Hirdetés

Egy olyan új haszonjárművet mutatott ma be a Grand Automotive Kft., amire sokan fel fogják kapni a fejüket.

Az építőipar fénykorában bizony sokan kezdtek olyan vállalkozásba, amiben elengedhetetlen a nehéz anyagok mozgatása, de nem kell messzire menni hogy elképzeljük azt, hogy leginkább ki lehet az olasz Piaggio gyár célközönsége ezzel a járművel, mikor ezt az autót élőben meglátjuk.

Meglepően más ugyanis, mint képen. Élőben egészen döbbenetesen kicsi ez a fura, városi harcos.

Első látásra nem néznél ki sokat belőle, de ő lehet a cégben az a kolléga, akit mindig elő lehet rántani.

Az a bizonyos mindenes, akit a leggyakrabban kérsz meg a gyakori, hirtelen feladatokra és nem kakilja össze magát olyan dolgoktól sem, amit nem hittél volna, hogy rá lehet bízni.

A reggeli “tüske” és kávé elfogyasztása ilyen módon történhet 🙂

Nincs turbó, nincs kettőstömegű, csak egy „örök élet, két nap” szívó, aminek a hangjára nem kelnek fel a melós cimborák, mikor melegítés közben tolod magadba a reggeli szíverősítőt. – természetesen a kávéra gondolunk 🙂 -, mivel NEM DÍZEL.

Sőt, a gyártó az üzemanyag tekintetében meglepő lépésre szánta el magát:

LPG és CNG rendszerrel is üzemeltethető a kocsi, ami jót tesz a károsanyag kibocsátásnak és a pénztárcának is.

Közelről sem nagy a fülke. A plató annál inkább… A motort ne elöl keresd

A motor a kabin alatt van, az elejét maximum a szélvédőmosó feltöltése miatt érdemes nyitogatni.

A motor egy 1,5 literes szívó, max 106 lóerős teljesítményt tud, 136 Nm nyomatékkal. A jármű 1,6 tonnával terhelhető.

A hátsó tengelyen található kerekek lehetnek duplák és szimplák. Van a járgányból rövid, illetve hosszú tengelytávú. Ötféle fényezés és háromféle felszereltség elérhető.

A kabinban ne keressük a fényűzést, ez a jármű nem erről szól, viszont ha nem kopogtatni veszünk haszongépjárművet, akkor meglepődünk, hogy a beltér aránylag harmonikus, bár nyilván némileg szűk.

Az ár, ami a belépőváltozatot tekintve parádésnak mondható a konkurrens modelleket tekintve:

Alvázas alapmodell: nettó 5,197 millió forint. Fix platós változat: minimum 5,86 millió forint, billenő platós változat alapfelszereltséggel 6,22 millió forint.

A hosszú tengelytáv felára: 197 ezer forint, a nagyobb LPG tartályért 315 ezer forintot kérnek el, a dupla kerekes kivitel pedig 827 ezer forinttal kerül többe a szimpla kerekesnél.

Fontos, hogy az alacsony végáttételnek és a CNG üzemmódnak nincs felára.

Ha jósolni kéne, akkor azt mondanánk, hogy hazánkban a Piaggio Porter NP6 sláger lesz, mert a robogóiról híres gyár – biztosra menve – egy olyan termékkel lövi a piaci rést, amivel nem fájó kompromisszumok kötésére kényszerítik a vásárlót és ezért cserébe olyan árat kérnek, amit egy kisvállalkozás könnyebben köhög ki, mint a versenytársak termékei esetén.

Tags :

Minket követhetsz 😉


Partnerünk

Országos Rendőr-főkapitányság
A biztonságosabb közutakért…

Megnyertük

2022-ben oldalunk nyerte meg
“AZ ÉV PÉLDAÉRTÉKŰ KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÓJA” díjat

2022. Május 11., Művészetek Palotája

Hirdetés