A közeljövő autóiban megeshet, hogy nem lesznek a mai értelemben vett hangfalak. Mint egy hangszer teste, a kocsitest egyes elemei lesznek a hangdobozok.
Az egész rendszer lényegében az autó alkotórészévé válik, ha elterjed az a technológia, amellyel a Continental a videón és képeken is láthatóan kísérletezik.
A hangrezgések ezeket hozzák működésbe és például a tetőkárpit, vagy az ajtóoszlopok lesznek, amelyek rezonátorként működve hangot bocsátanak ki. (Annyit megjegyeznénk, hogy az Audi győri gyárában járva egyszer, ahol pont a menet közbeni hangokat, vibrációkat vizsgálták a mérnökök, szemléltetésből egy Audi A3 szedán csupasz fém karosszériáját hozták rezgésbe vélhetően hasonló elven, hogy a lemezek muzsikáljanak és Quimby – Autók egy szerpentinen száma közel tökéletesen szólalt meg így.)
Az egyik legnagyobb előnye lenne egy ilyennek a hagyományos eszközökkel szemben a súlycsökkenés. A komoly vasmagot tartalmazó mélyládák helyett, ha maga a kocsi teste lesz a mélynyomó doboza, akkor az egész hifi rendszer alapelemei akár 4,4 kilogramm súlyúra csökkenthetők.
A szkepticizmus elég erős a rendszerrel szemben az iparági szereplők részéről, a Bang & Olufsen gyártó szerint például a mai hangrendszerek alig 20 kilót jelentenek, nem sok értelme van ezeket így kiváltani.