Mint azt az autopult.hu megírta,
„drága büntetésbe szaladhatunk a megyei matricákkal egy lezárt lehajtó miatt!
az M1 építési munkálatai miatt le van zárva a Tatabánya-Óváros lehajtó. Erre az autópályán elhelyezett kiírások időben figyelmeztetnek, amiket szerencsére észrevettünk, így lehajtottunk Tatabánya-Óváros előtt, vagyis Fejér megye utolsó lehajtóján.
De vajon továbbhajthattunk volna?
Illetve mi lett volna, ha mondjuk egy váratlan forgalmi helyzet miatt, ami fokozott koncentrációt igényelt volna, nem vettük volna észre a kiírásokat és a szokásos módon elautóztunk volna Tatabánya-Óvárosig?
A józan ész azt diktálná, hogy használhatjuk a következő lehajtót, hiszen nem a mi hibánkból nem hajtottunk le az utolsó szabályosan használható lehajtón és nem tehetünk róla, hogy építik az autópályát.
Ezzel kapcsolatban felhívtam a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. információs vonalát, ahol meglepő módon azt az információt kaptam, hogy bizony nem használhattuk volna a következő lehajtót. Hogy ez mennyire etikus, az jó kérdés, de a felháborodás sajnos nem változtat a valós helyzeten, úgyhogy nagyon vigyázzanak ezzel, mert sokba kerülhet egy lezárt lehajtó utáni lehajtás!”
Elsők között teszteltük:
MEGOSZTOM A CIKKET: