Ezek a japán miniautók olyan egyszerű és már-már esetlen formavilággal rendelkeznek, hogy talán pont emiatt sokak szívébe azonnal belopják magukat.
Japánban hatalmas népszerűségnek örvendenek a kei-autók, vagyis azok a belpiacos négykerekűek, melyek elsősorban apró méretükről, parányi motorjukról és alacsony fenntartási költségeikről ismertek. Ezúttal a Mazda rukkolt elő egy ilyen új modellel, a kereskedelmi forgalomban februárban megjelenő Flair Wagonnal.
Az alapmodell bájosan bugyuta frontrészt kapott, a Custom Style kivitel esetében pedig enyhén agresszívre vették a figurát a japán tervezők, már amennyire persze egy ilyen apró jármű esetében ilyesmiről egyáltalán szó lehet.
Az olcsóbb modellekben 52 lóerős és 60 Nm-es motor található, a drágább változatokat pedig egy 64 lóerős és 98 Nm-es turbós erőforrás hajtja. Mindkét motor 660 köbcentiméteres lökettérfogatú, és mindkét esetben egy 3 lóerős és 50 Nm-es villanymotor is besegít a hajtásba.
A 100 kilométeren 3-3,5 litert fogyasztó hibrid kisautók fokozatmentes CVT-váltóval rendelkeznek, alapáron elsőkerék-hajtásúak, felár ellenében pedig mind a négy kerekük meg lehet hajtva. Az árcédulán 1,33-1,9 millió jenes, vagyis átszámítva mintegy 3-4,4 millió forintos összeg olvasható.
Forrás: http://hvg.hu/cegauto/20171228_nem_tobbek_negykereku_szines_dobozoknal_megis_nagyon_szerethetok
MEGOSZTOM: