Hirdetés

Hírek
Nem kell többé bemenned az ügyfélszolgálatra, ha autópálya-matricás ügyet intéznél
Nem kell többé bemenned az ügyfélszolgálatra, ha autópálya-matricás ügyet intéznél
Hirdetés

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) új videós ügyfélkapcsolati csatornát indított az e-matricával és pótdíjjal kapcsolatos ügyek intézéséhez, ami egyszerűbbé teszi az ügyintézést, és időt takarít meg az ügyfeleknek.

A szolgáltatás a nemzetiutdij.hu oldalon a „Videóhívás” gombra kattintva érhető el hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között, magyar nyelven. A videós ügyintézéshez kamera-, hangszóró- és mikrofonképes eszköz szükséges, és a számítógép vagy laptop használatát javasolják a dokumentumok bemutatása miatt.

Hirdetés

A szolgáltatás számos e-matricával kapcsolatos ügyet kezel, például:

e-matrica átírása másik járműre
téves rendszám/felségjel javítása
pótdíjkedvezmények igénybevétele
téves detektálással kapcsolatos ügyintézés
részletfizetési kérelem benyújtása
Az online felületen közvetlenül lehetőség van a díjak befizetésére is. A tavaly év végi tesztüzem első hat hónapja pozitív eredményeket hozott, több mint 4500 megkeresést kaptak.


Minket követhetsz 😉


Partnerünk

Országos Rendőr-főkapitányság
A biztonságosabb közutakért…

Megnyertük

2022-ben oldalunk nyerte meg
“AZ ÉV PÉLDAÉRTÉKŰ KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÓJA” díjat

2022. Május 11., Művészetek Palotája

Hirdetés