Réka története a MOL Limoval, ami szerencsésen végződött

 BALESETI KÁRTÉRÍTÉS? 
Online ügyintézés
Szakértő csapat
 KATT IDE 

hirdetés

Első megközelítésre elég megdöbbentően olvastuk Réka posztját a Facebookon, akinek a párja írt nekünk üzenetet, hogy mi történt a feleségével.


Fontos, hogy mi többször teszteltük a MOL Limo szolgáltatást és kiemeltük, hogy szeretjük. Sőt, többnyire a használóit kritizáltuk itt,és itt is.

Nem az ügyhöz tartozik, de bennünk már többször felmerült: Ha a bérlés befejeztével leparkolom a kocsit, lezárom a bérlést, majd valaki meghúzza az utcán (egy másik autó), ezt a sérülést nyilván jelzi a következő bérlő. A MOL természetesen minket fog keresni az ügyben, hiszen mi voltunk az utolsók, akik a bérlés kezdetén nem jelentettek sérülést az autón. Szóval van itt egy nyitott kérdés. Szerintünk nem árt a bérlés végén is fotózni…

UPDATE:

Cikkünk megjelenését követően kb. 50 perccel hívták Rékáékat a MOL Limo ügyfélszolgálattól, hogy téves a dolog, mégsem ő mozgatta az autót oda.

Nahát, ez szuper hír!!! Akkor ez megoldódott. Vélhetőleg a levont összeget is mielőbb visszautalják számukra.


Az alábbi sorokat és fotót posztolta november 2-án, pénteken, azaz ma:

Eredeti Facebook poszt: https://www.facebook.com/szolloszem.reka/posts/10218249109885498

MEGOSZTOM:

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Tetszik oldalunk?

Ajánlott

Támogatóink

hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés

Itt is kövess…


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ

CSATLAKOZZ ITT:


INKÁBB VIDEÓT NÉZNÉL, MINT OLVASNÁL???
IRATKOZZ FEL:


VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:



AUTÓTESZTEKKEL
csatornánkon várunk
89.5 Music FM Fittikémmel

Legfrissebb

Hirdess nálunk

TURBÓZD FEL VELÜNK CÉGED KOMPLETT KAMPÁNNYAL

Banner PR cikk Termék, szolgáltatás bemutatás (Élő, vagy vágott videó)

Kérj egy ajánlatot ide kattintva!

Társ-oldalaink




e-autosok.hu
Elektromos autók – Tesztek – Hírek