SOS Mobilgumis
IDŐPONTFOGLALÁS KLÍMA TISZTÍTÁSRA, TÖLTÉSRE:
+3670-88-585-88
- hirdetés -
kérj ajánlatot itt!
(nézettségünk)

Velünk tartasz?


Régóta várt gyorsforgalmi utat adnak át pénteken

Régóta várt gyorsforgalmi utat adnak át pénteken

2020-02-05 Facebook
- hirdetés -
kérj ajánlatot itt!
(nézettségünk)

Pénteken adják át a forgalomnak az M4-es gyorsforgalmi út Üllő és Albertirsa közötti szakaszát, ezzel a fejlesztéssel Szolnokról és az agglomerációból biztonságosan elérhető a Ferihegyi repülőtér. Albertirsa és Abony között még idén nyáron teljessé válik az autópálya – írta szerdai lapszámában a Magyar Nemzet.

Ezzel Monor, Monorierdő, Pilis és Albertirsa lakói közvetlenül gyorsforgalmi úton érhetik el a fővárost. Az építkezés továbbra is zajlik az Albertirsa és Abony közötti szakaszon, de ez a 35 kilométer nem egybefüggő: tavaly nyáron már átadtak egy 10,8 kilométer hosszú szakaszt, ennek egyik része – 4,8 kilométer – a ceglédi körforgalomtól Budapest irányába, hat kilométer pedig a Cegléd és Abony közötti 17,6 kilométeres szakasz része.

Az ígéretek szerint idén augusztusig a hiányzó részek is elkészülnek, és így Abonytól a budapesti repülőtérig egybefüggő, négysávos úton haladhat a forgalom.

- hirdetés -
kérj ajánlatot itt!
(nézettségünk)

Az M4-es első, a főváros határában induló szakaszát még 2006-ban adták át. Ez a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérnél ágazik ki a régi 4-es út nyomvonalából, és Vecsést, majd Üllőt elkerülve, az M0-st keresztezve, 12 kilométer után tér vissza a főközlekedési útra. A jelenlegi fejlesztés kezdete tehát ez a csomópont, ahonnan az új M4-es a településeket északról elkerülve, a régi úttal többé-kevésbé párhuzamosan halad jelenlegi végpont­jáig, Albertirsa és Ceglédbercel határáig.

A fejlesztés folytatódik tovább az Alföldön keresztül az országhatár felé. A Szolnokot elkerülő Abony–Törökszentmiklós 27 kilométeres szakasz tartalmaz majd egy Zagyva- és egy Tisza-hidat, valamint számos műtárgyat, illetve felüljárót.

A Törökszentmiklós és Püspökladány közötti 65 kilométeres szakasz nyomvonala is ismert már.

Eközben javában tart az M4-es autó­pálya magyar–román határhoz vezető, Berettyóújfalu–Nagykereki szakaszának megvalósítása. A kivitelezésre vonatkozó vállalkozási szerződés szerint nettó 83 milliárd forintból 26,5 kilométer hosszú, új nyomvonalon vezetett autópálya épül kétszer két forgalmi sávval.

A nyomvonalon összesen húsz híd épül, köztük a Berettyó folyó és a Dusnok patak feletti pályahíd. A szakaszt várhatóan július 30-án adják át, de csak akkor, ha annak meglesz a romániai folytatása.

A hírek szerint meglesz: az A3-as román autópálya határ melletti rövid Bors–Nagyvárad-szakaszán előrébb tartanak a munkákkal, mint a magyar oldalon.

Borítókép: MTI/Koszticsák Szilárd, Forrás: Magyar Nemzet


MEGOSZTOM:

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Érdekelhet



2020-08-26 Facebook

Még a héten eldől az ideiglenes kerékpársávok sorsa

Még a héten döntenek az ideiglenes kerékpársávok sorsáról a Fővárosi Önkormányzatnál -...

Nézettségünk: 2020. 2. negyedév

Médiaajánlatunk ITT!

 

Támogatónk

hirdetés

Itt is kövess…

VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:


MŰSOROKKAL, VIDEÓKKAL

csatornánkon
várunk


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ
CSATLAKOZZ ITT:

Társ-oldalaink