VILÁGGÁ KÜRTÖLNÉD?
Küldd be nekünk itt:
videó, fotó, bármi...

Olvasói kérésre: Miként árazd be használt autódat???


SOS Mobilgumis
SOS Autóklíma töltés
hirdetés

Mint sokan észrevehettétek, a használt autó árak továbbra is az egekben vannak.

Valami olyan piaci fordulat történt itt, mint az ingatlan piaccal, de ebbe most ilyen szinten, gazdaságilag ne menjünk bele…

Szerkesztőségünk egyik ismerőse 5 éve,vett egy 2004-es Opel Corsa C-t, az 1.2-es szörnyeteggel, 700e Ft-ért, amit most ugyanannyiért tudna eladni úgy, hogy történt az elmúlt időszakban (esztétikai) incidens a kocsival.
(A borítókép illusztráció!)

Mégis hogyan, mi alapján árazzuk be használt autónkat?

Sokat fog majd segíteni ebben hamarosan induló olcsó-autó élő tesztsorozatunk is!

Minden esetre van néhány alaptézis és sokat, de nem eleget ismételt unalmas baromság, amin el lehet indulni:

1. Nézd meg a kilométer – évjárat – típus – felszereltség relációban a kínálatot a hahu-n.

2. Ezután lődd be, hogy állapotát tekintve milyen a kocsid a következő szempontok alapján:

– Ülések állapota sokat enged következtetni a használat módjáról.
– Korábbi sérülések (rétegvastagságmérő)
– Most látható esztétikai hibák
– Műszaki hibák, amik említése nélkül nem adhatod el az autót, hiszen 6 hónap szavatosságot kell vállalnod rá.
– Ha esetleg volt fényezve, tudod -e fotóval bizonyítani, hogy nem” rommá” törés miatt fényeztetted?

Általános szabály, hogy minden annyit ér, amennyit adnak érte.

A nagyon újszerű autókat tekintve nem egyszerű a helyzet, ugyanis jelenleg nem érvényes már az a mondás, hogy amint kigurultál a szalon kapuján, már 1 millióval kevesebbet ér a kocsid!

Több típus esetén előfordul, hogy a vágyott modellt, vagy felszereltséget már nem lehet kapni a szalonban újonnan, ezért előfordulhat, hogy sokan az új ár fölé árazzák be az akár több tízezer kilomátert futott 1-2 évesüket!

A kilométer tekergetés elleni intézkedések, ugyan nagyon lassan, de kezdik éreztetni a hatásukat a használt autó piacon, legalábbis a magyar származású autók esetében, mivel a kilométeradatok egy központi adatbázisból lekérhetőek, melyeket a műszaki vizsgák alkalmával töltenek fel a szervizek.

Sok fejbe beivódott végre, hogy egy 8-10 éves autóban nem reális, ha CSAK 100.000 km van!

Gondolkodjunk józan fejjel!

Az átlagos budapesti autós, aki néha jár vidékre is, legalább 20.000 km-t beleteker az autóba évente, hiszen az emberek 90 százaléka azért vesz autót, hogy használja!

Egy 10 éves autóban a 200.000 km teljesen reális és nem kell tőle gondolkodás nélkül menekülni!

Ne kergessetek álmokat!

Írjuk ezt úgy, hogy aki használt autóban gondolkodik, nincs könnyű dolga napjainkban:

Az árak elképesztő magasságával fordítottan arányos az állapotuk az autóknak. Szörnyen sok a leharcolt bontószökevény, amik a képen jó autóknak néznek ki, ezért aztán sok a lukra-futás…

Kitartás és türelem szükséges a jó vételhez, nem pedig szín és kilométeróraállás és évjárat preferencia!

MEGOSZTOM:

Ne kockáztass, vegyél kamerát itt:

hirdetés

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Tetszik oldalunk?

Támogatóink

hirdetés

hirdetés

hirdetés

hirdetés

Itt is kövess…


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ

CSATLAKOZZ ITT:


INKÁBB VIDEÓT NÉZNÉL, MINT OLVASNÁL???
IRATKOZZ FEL:


VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:



AUTÓTESZTEKKEL
csatornánkon várunk
89.5 Music FM Fittikémmel

Legfrissebb

Hirdess nálunk

TURBÓZD FEL VELÜNK CÉGED KOMPLETT KAMPÁNNYAL

Banner PR cikk Termék, szolgáltatás bemutatás (Élő, vagy vágott videó)

Kérj egy ajánlatot ide kattintva!

Társ-oldalaink




e-autosok.hu
Elektromos autók – Tesztek – Hírek

Olvasói kérésre: Miként árazd be használt autódat???

  1. Bocsi! Miért nem életszerű évi 10.000 km egy személyautóba? Én Budapesten naponta használom az autómat, évente 5-6 alkalommal Pest megyén kívülre is megyek. 1 éves autómban 8.500 km van és nem tekerem az órát. Hol van leírva, hogy 60 km-nél közelebb nem lehet a munkahelyed? Vagy évente 3 szor meg kell járni Németországot?

Vélemény, hozzászólás?