VILÁGGÁ KÜRTÖLNÉD?
Küldd be nekünk itt:
videó, fotó, bármi...

Olvasói kérésre: Miként árazd be használt autódat???

Hirdetnél itt??? Kérj egy ajánlatot! Katt ide!

XXL HABFÜRDŐ ITT:




hirdetés

Mint sokan észrevehettétek, a használt autó árak továbbra is az egekben vannak.

Valami olyan piaci fordulat történt itt, mint az ingatlan piaccal, de ebbe most ilyen szinten, gazdaságilag ne menjünk bele…

Szerkesztőségünk egyik ismerőse 5 éve,vett egy 2004-es Opel Corsa C-t, az 1.2-es szörnyeteggel, 700e Ft-ért, amit most ugyanannyiért tudna eladni úgy, hogy történt az elmúlt időszakban (esztétikai) incidens a kocsival.
(A borítókép illusztráció!)

Mégis hogyan, mi alapján árazzuk be használt autónkat?

Sokat fog majd segíteni ebben hamarosan induló olcsó-autó élő tesztsorozatunk is!

Minden esetre van néhány alaptézis és sokat, de nem eleget ismételt unalmas baromság, amin el lehet indulni:

1. Nézd meg a kilométer – évjárat – típus – felszereltség relációban a kínálatot a hahu-n.

2. Ezután lődd be, hogy állapotát tekintve milyen a kocsid a következő szempontok alapján:

– Ülések állapota sokat enged következtetni a használat módjáról.
– Korábbi sérülések (rétegvastagságmérő)
– Most látható esztétikai hibák
– Műszaki hibák, amik említése nélkül nem adhatod el az autót, hiszen 6 hónap szavatosságot kell vállalnod rá.
– Ha esetleg volt fényezve, tudod -e fotóval bizonyítani, hogy nem” rommá” törés miatt fényeztetted?

Általános szabály, hogy minden annyit ér, amennyit adnak érte.

A nagyon újszerű autókat tekintve nem egyszerű a helyzet, ugyanis jelenleg nem érvényes már az a mondás, hogy amint kigurultál a szalon kapuján, már 1 millióval kevesebbet ér a kocsid!

Több típus esetén előfordul, hogy a vágyott modellt, vagy felszereltséget már nem lehet kapni a szalonban újonnan, ezért előfordulhat, hogy sokan az új ár fölé árazzák be az akár több tízezer kilomátert futott 1-2 évesüket!

A kilométer tekergetés elleni intézkedések, ugyan nagyon lassan, de kezdik éreztetni a hatásukat a használt autó piacon, legalábbis a magyar származású autók esetében, mivel a kilométeradatok egy központi adatbázisból lekérhetőek, melyeket a műszaki vizsgák alkalmával töltenek fel a szervizek.

Sok fejbe beivódott végre, hogy egy 8-10 éves autóban nem reális, ha CSAK 100.000 km van!

Gondolkodjunk józan fejjel!

Az átlagos budapesti autós, aki néha jár vidékre is, legalább 20.000 km-t beleteker az autóba évente, hiszen az emberek 90 százaléka azért vesz autót, hogy használja!

Egy 10 éves autóban a 200.000 km teljesen reális és nem kell tőle gondolkodás nélkül menekülni!

Ne kergessetek álmokat!

Írjuk ezt úgy, hogy aki használt autóban gondolkodik, nincs könnyű dolga napjainkban:

Az árak elképesztő magasságával fordítottan arányos az állapotuk az autóknak. Szörnyen sok a leharcolt bontószökevény, amik a képen jó autóknak néznek ki, ezért aztán sok a lukra-futás…

Kitartás és türelem szükséges a jó vételhez, nem pedig szín és kilométeróraállás és évjárat preferencia!

MEGOSZTOM:

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Ajánlott

(szponzorált tartalmak)
MEGJELENNÉL ITT ?
Katt ide!

Tetszik oldalunk?


Dobj fel témát kerületi FB csoportjainkban!
CSATLAKOZZ ITT:  


MÉDIA SZEREPLÉSEINK
Kattints és nézd meg szerepléseink:

Hirdess nálunk

TURBÓZD FEL VELÜNK
CÉGED
KOMPLETT KAMPÁNNYAL

Banner
PR cikk
Termék, szolgáltatás bemutatás
(Élő, vagy vágott videó)

Kérj egy ajánlatot
ide kattintva!

Társ-Facebook csoportjaink

 

suzuki vitara

Társ-oldalunk

e-autosok.hu

Elektromos autók – Tesztek – Hírek

Olvasói kérésre: Miként árazd be használt autódat???

  1. Bocsi! Miért nem életszerű évi 10.000 km egy személyautóba? Én Budapesten naponta használom az autómat, évente 5-6 alkalommal Pest megyén kívülre is megyek. 1 éves autómban 8.500 km van és nem tekerem az órát. Hol van leírva, hogy 60 km-nél közelebb nem lehet a munkahelyed? Vagy évente 3 szor meg kell járni Németországot?

Vélemény, hozzászólás?