Hirdetés

Gondolkodtató
Megbánta az Audi a reklámot és elnézést kért, hogy nem ment át amit szerettek volna
Megbánta az Audi a reklámot és elnézést kért, hogy nem ment át amit szerettek volna
Hirdetés

A képet, amely egy banánt evő kislányt mutat egy RS4 orra előtt, vasárnap töltötték fel a Twitterre, azzal a szöveggel, hogy „Hagyd, hogy a szíved gyorsabban verjen – minden értelemben.”

Első pillantásra ártalmatlannak tűnik a reklám, mégis óriási felháborodást okozott, mert sokak szerint szexuális értelemben provokatív.

Mások úgy gondolják, a kép megmutatta, hogy az autókkal milyen könnyű elütni egy alacsony gyereket, mert alig látszik a vezetőülésből.

Hétfőn már törölte a reklámot az Audi, és így reagált a kritikákra:

tegyünk tisztába valamit: igenis törődünk a gyerekekkel. Az Audi RS4 egy családi autó több mint 30 vezetéstámogató rendszerrel, többek között vészfékező asszisztenssel. Ezért mutattuk be többféle családtaggal az autót a kampányunk során.

Reméltük, hogy átmegy az üzenetünk arról, hogy még a közlekedésben résztvevők leggyengébbje is nyugodtan rábízhatja magát az RS technológiájára. Ez hiba volt! Az Audinak sosem állt szándékában, hogy megbántson másokat. Őszintén bocsánatot kérünk az érzéketlen képért, és biztosítunk mindenkit, hogy a jövőben nem fogjuk használni. Azonnali vizsgálatot indítunk azzal kapcsolatban, hogy ez a kampány miként jöhetett létre, és, hogy hibáztak-e az ellenőrző mechanizmusaink ebben az esetben.

Borítókép: Audi / twitter


MEGOSZTOM:

Tags :

Minket követhetsz 😉


Partnerünk

Országos Rendőr-főkapitányság
A biztonságosabb közutakért…

Megnyertük

2022-ben oldalunk nyerte meg
“AZ ÉV PÉLDAÉRTÉKŰ KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÓJA” díjat

2022. Május 11., Művészetek Palotája

Hirdetés