Hirdetés

Gondolkodtató
M2-es autóút: 60 km/h szivatás majdnem Vácig, ilyenkor is. MIÉRT???
M2-es autóút: 60 km/h szivatás majdnem Vácig, ilyenkor is. MIÉRT???
Hirdetés

Előre is elnézést kérünk mindenkitől, sőt az érintett szakmai szervektől kifejezetten, ha valami oknál fogva szakmai hiányosságaink miatt szültünk egy „hiszticikket”.

Amennyiben így lenne, nagy tisztelettel fogadunk kommentben, vagy bárhogyan mindennemű kioktatást és felvilágosítást.

DE:

Szóval Karácsony ünnepén és az azt követő munkanapon kétszer kényszerültem használni az M2-es (elátkozott), egyszer majd autópályának csúfolható, de most még józanul autóútnak sem nevezhető útszakaszt, ráadásul az M0-tól egészen a Vác utáni lehajtóig.

Aki járt arra mostanság, az tudja, hogy gyakorlatilag az egész szakaszon 60-as korlátozás van érvényben. VÉGIG!

Kép: Google Maps

Nem, nem csak a jobb-bal pálya tereléseknél, hanem folyamatosan 60 km/h a korlátozás. Pedig a földi halandó számára látszólag semmi nem különbözteti meg az útszakasz nagyját jelenleg egy sima országúttól, ahol ugye 90-es „fénysebességgel” szabad repeszteni.

Igen, valóban van egy nüansznyi különbség, mégpedig, hogy tökéletesen elterelve az útpályától építkezés folyik a túloldalon, ahol normál hétköznapokon munkások dolgoznak (már ha éppen dolgoznak), ami nyilván okot ad(hat) a korlátozásra,

bár itt megjegyezném, hogy aki 90-nel képtelen, az amúgy kellően szélesre terelt sávot tartani, az 60-nal sem fogja tudni ezt biztonsággal abszolválni. De persze elfogadható, sőt kiemelten fontos érv a munkások biztonsága, ezt még véletlen sem vitatnánk.


SOKAT JELENTETT VOLNA

Ha esetleg az ünnepek idejére és a két ünnep közti időszakban, AMIKOR HÖMPÖLYÖGNE A BEJGLIRE ÉHES TÖMEG ÉSZAKRA, MAJD VISSZA ONNAN, elképesztő nagy segítség lett volna több ezrünknek, ha a korlátozást feloldják itt, hiszen ilyenkor effektív munkavégzés nem folyik, munkást nem láttunk a helyszínen, ami teljesen érthető…


Nyilván érthető lett volna az is, ha a jobb-bal pályatereléseknél 60-ra korlátoznak, még ilyenkor is, sőt, még egy előzni tilost is VÉGIG alkalmazhattak volna akár… Ez is barátibb lett volna a ténylegesen alkalmazott, elnézést: „lóf@sz-esti fénynél…

A mostani 60-as korlátozás egyébként abból az okból szüli az agressziót és a baleseteket, hogy sokan (a renitensek), képtelenek betartani ezt jogkövető módon és ingerülten tolják le a közlekedőtársaikat, valamint veszélyes, szabálytalan előzések követik egymást. 

Jó lenne mérlegre tenni ezeket a dolgokat és végre logikus, rugalmas döntéseket hozni, akkor is, ha valamennyi, gazdaságilag mérhető, ideiglenes táblaáthelyezési ráfordítást igényel a „projekt”, természetesen a mi adóforintunkból.

Köszönjük, majd talán jövőre…, valahol máshol, mert ugye kész lesz addigra??? 🙂

B.U.É.K., csóközön…

MEGOSZTOM:

Minket követhetsz 😉


Partnerünk

Országos Rendőr-főkapitányság
A biztonságosabb közutakért…

Megnyertük

2022-ben oldalunk nyerte meg
“AZ ÉV PÉLDAÉRTÉKŰ KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÓJA” díjat

2022. Május 11., Művészetek Palotája

Hirdetés