VILÁGGÁ KÜRTÖLNÉD?
Küldd be nekünk itt:
videó, fotó, bármi...

A hűséges ügyfeleket miért nem becsülik meg a biztosítók?

Ha fedélzeti kamera, akkor:
hirdetés

Észrevettétek, hogy a KGFB (kötelező gépjármű felelősségbiztosítás) szerződések esetén nagyon gyakori az, hogy a szerződési forduló lejártakor a biztosító olyan ajánlatot ad, ami miatt állandóan váltani kényszerültök?

Ami persze jó az alkusz cégeknek, akik segítenek ennek a procedúrának a lebonyolításában, de akkor is érthetetlen…

Nem akarjuk konkrét biztosítóra kihegyezni a dolgot, ezért kitakartuk a biztosító adatait is.

Ha egyszer náluk vagyok, nem okoztam balesetet, emelik a bónuszom, akkor mi a jó istenért hajtanak, terelnek másfelé? Miféle etikai, üzleti érdek ez?

A példa kedvéért olvasónk, Gábor elküldte nekünk a levelet, amit kapott a biztosítójától és kiválóan tükrözi az esetet, amin jól látszik, hogy a hűséget és a B05-ről – B06-ra ugrást potom 9.869 Ft díjemeléssel jutalmazzák neki:

(Gábor alkuszcége jelenleg még pont nem engedi megnézni a lehetséges ajánlatokat, mert éppen holnaptól lenne csak a fordulónap előtt 60 nappal.)

MEGOSZTOM:

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Tetszik oldalunk?

Támogatóink

hirdetés


hirdetés


hirdetés

hirdetés


hirdetés

Itt is kövess…


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ

CSATLAKOZZ ITT:


INKÁBB VIDEÓT NÉZNÉL, MINT OLVASNÁL???
IRATKOZZ FEL:


VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:


AUTÓTESZTEKKEL
csatornánkon várunk
89.5 Music FM Fittikémmel

Legfrissebb

Hirdess nálunk

TURBÓZD FEL VELÜNK CÉGED KOMPLETT KAMPÁNNYAL

Banner PR cikk Termék, szolgáltatás bemutatás (Élő, vagy vágott videó)

Kérj egy ajánlatot ide kattintva!

Társ-oldalaink




e-autosok.hu
Elektromos autók – Tesztek – Hírek