SOS Mobilgumis
IDŐPONTFOGLALÁS KLÍMA TISZTÍTÁSRA, TÖLTÉSRE:
+3670-88-585-88
- hirdetés -
kérj ajánlatot itt!
(nézettségünk)

Velünk tartasz?


A hűséges ügyfeleket miért nem becsülik meg a biztosítók?

A hűséges ügyfeleket miért nem becsülik meg a biztosítók?

2018-07-05 Facebook
- hirdetés -
kérj ajánlatot itt!
(nézettségünk)

Észrevettétek, hogy a KGFB (kötelező gépjármű felelősségbiztosítás) szerződések esetén nagyon gyakori az, hogy a szerződési forduló lejártakor a biztosító olyan ajánlatot ad, ami miatt állandóan váltani kényszerültök?

Ami persze jó az alkusz cégeknek, akik segítenek ennek a procedúrának a lebonyolításában, de akkor is érthetetlen…

Nem akarjuk konkrét biztosítóra kihegyezni a dolgot, ezért kitakartuk a biztosító adatait is.

Ha egyszer náluk vagyok, nem okoztam balesetet, emelik a bónuszom, akkor mi a jó istenért hajtanak, terelnek másfelé? Miféle etikai, üzleti érdek ez?

A példa kedvéért olvasónk, Gábor elküldte nekünk a levelet, amit kapott a biztosítójától és kiválóan tükrözi az esetet, amin jól látszik, hogy a hűséget és a B05-ről – B06-ra ugrást potom 9.869 Ft díjemeléssel jutalmazzák neki:

(Gábor alkuszcége jelenleg még pont nem engedi megnézni a lehetséges ajánlatokat, mert éppen holnaptól lenne csak a fordulónap előtt 60 nappal.)

MEGOSZTOM:

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Érdekelhet



2020-06-18 Facebook

VIDEÓ: Karácsony Gergellyel beszélgettünk a Budapest Restart című élő műsorban

A Budapest újraindul, főpolgármesteri társadalmi egyeztetési célú élő műsor 4. részébe kaptunk...

Nézettségünk: 2020. 2. negyedév

Médiaajánlatunk ITT!

 

Támogatónk

hirdetés

Itt is kövess…

VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:


MŰSOROKKAL, VIDEÓKKAL

csatornánkon
várunk


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ
CSATLAKOZZ ITT:

Társ-oldalaink