VILÁGGÁ KÜRTÖLNÉD?
Küldd be nekünk itt:
videó, fotó, bármi...

A hűséges ügyfeleket miért nem becsülik meg a biztosítók?


SOS Autóklíma töltés
hirdetés

Észrevettétek, hogy a KGFB (kötelező gépjármű felelősségbiztosítás) szerződések esetén nagyon gyakori az, hogy a szerződési forduló lejártakor a biztosító olyan ajánlatot ad, ami miatt állandóan váltani kényszerültök?

Ami persze jó az alkusz cégeknek, akik segítenek ennek a procedúrának a lebonyolításában, de akkor is érthetetlen…

Nem akarjuk konkrét biztosítóra kihegyezni a dolgot, ezért kitakartuk a biztosító adatait is.

Ha egyszer náluk vagyok, nem okoztam balesetet, emelik a bónuszom, akkor mi a jó istenért hajtanak, terelnek másfelé? Miféle etikai, üzleti érdek ez?

A példa kedvéért olvasónk, Gábor elküldte nekünk a levelet, amit kapott a biztosítójától és kiválóan tükrözi az esetet, amin jól látszik, hogy a hűséget és a B05-ről – B06-ra ugrást potom 9.869 Ft díjemeléssel jutalmazzák neki:

(Gábor alkuszcége jelenleg még pont nem engedi megnézni a lehetséges ajánlatokat, mert éppen holnaptól lenne csak a fordulónap előtt 60 nappal.)

MEGOSZTOM:

Figyelem!

A cikk 90 napja nem volt frissítve, ezért a benne szereplő információ elavult lehet.

Tetszik oldalunk?

Érdekelhet



Cégeknek

Támogatóink

hirdetés

hirdetés

hirdetés

Itt is kövess…


KERÜLETI FACEBOOK CSOPORTJAINKHOZ

CSATLAKOZZ ITT:


VIBER KÖZÖSSÉGÜNKHÖZ
CSATLAKOZZ ITT:


AUTÓTESZTEKKEL
csatornánkon várunk
89.5 Music FM Fittikémmel

Legfrissebb

Társ-oldalaink




e-autosok.hu
Elektromos autók – Tesztek – Hírek