Hirdetés

Gondolkodtató
A gyaloglást, kerékpározást kell az autóreklámokban népszerűsíteni hamarosan
A gyaloglást, kerékpározást kell az autóreklámokban népszerűsíteni hamarosan
Hirdetés

„Inkább sétáljon vagy biciklizzen” – ehhez hasonló szlogeneket kell elhelyezni a reklámokban. – szúrta ki a HVG, a Le Monde beszámolóját.

Ugyanis a francia kormányzat elfogadta azt a tervezetet, amely előírja, hogy az autóhirdetéseken olyan üzeneteket kell elhelyezni, amely arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy fontolják meg a gyaloglást, kerékpározást, telekocsizást vagy tömegközlekedés használatát.

A beszámoló szerint szinte minden hirdetési platformnak – kivétel a rádióadások – a következő üzenetek egyikét kell tartalmaznia autóipari hirdetés esetén:

„rövidebb utakhoz válassza a gyaloglást vagy kerékpározást”. Vagy: „ingázáshoz használjon tömegközlekedést” és „vegye fontolóra a telekocsi használatát”. Emellett mindenhol meg kell jeleníteni a #SeDeplacerMoinsPolluer hashtaget, mely nagyjából annyit tesz, hogy „mozogj és szennyezz kevesebbet”.

Azok a műsorszolgáltatók és kiadók, akik elmulasztják ezeket az üzeneteket közzétenni, akár 50 ezer eurós bírságra számíthatnak.

Borítókép: illusztráció

Minket követhetsz 😉


Partnerünk

Országos Rendőr-főkapitányság
A biztonságosabb közutakért…

Megnyertük

2022-ben oldalunk nyerte meg
“AZ ÉV PÉLDAÉRTÉKŰ KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÓJA” díjat

2022. Május 11., Művészetek Palotája

Hirdetés